خانه / دعا / دعا و دستور برای شکستن طلسم های کسب رزق و روزی

دعا و دستور برای شکستن طلسم های کسب رزق و روزی

دعا و دستور برای شکستن طلسم های کسب رزق و روزی

اگر حس می کنید طلسم شده اید و می خواهید به رزق و روزی فراوانی دست یابید اما با مشکلات و گرفتاری های بزرگ روبرو هستید پیشنهاد می کنیم که حتما دعا و دستور برای شکستن طلسم های کسب رزق و روزی را بخوانید که ان شاء الله عاقبت بخیر شده و زندگی تان نیز دگرگون شود.

دعا و دستور برای شکستن طلسم های کسب رزق و روزی
دعا و دستور برای شکستن طلسم های کسب رزق و روزی

دعا و دستور برای شکستن طلسم های کسب رزق و روزی,دعای روز یکشنبه,دعای روزی برای مغازه,دعای روز یازدهم ماه رمضان,دعای روزی از غیب,دعای روز یازدهم رمضان,دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان,دعای روزی صوتی,دعای روزی خانه,دعای روز یازدهم,دعای روزی جمعه,دعای روزی از امام جواد,دعای روزی امام سجاد,دعای روزی پرخیر و برکت,دعای روزی ایت الله بهجت,دعای روزی در مغازه,دعای روزی فوری,دعای روزی پر برکت,دعای روزی امام صادق,دعای روزی کار,دعای روزی برای راننده,دعای سریع التاثیر و رهگشا برای طلب روزی,دعای عظیم و مجرب کسب رزق

دعا و دستور برای شکستن طلسم های کسب رزق و روزی

در سخنی از رسول خدا صلی الله علیه و اله وسلم آمده است: هر کس سوره لیل را قرائت کند خداوند به اندازه ای به او نعمت عطا می کند تا راضی شود و او را از سختی و تنگی عافیت بخشیده و کارها را بر او آسان می کند.
مجمع البیان، ج10، ص372
جهت رسیدن به فتوحات و زیادی مال 40 شب هر شب 40 بار سوره لیل را بخواند و چون به آیه: «ما لاحد عنده من نعمه تجزی» رسید آن را 3 مرتبه بخواند و آنگاه سوره را تمام کند.
درمان با قرآن، ص149

 

اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می شود.

بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود:اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *