خانه / دعا و ذکر مجرب / دعا و دستور رفع مشکلات مادی و اقتصادی در زندگی

دعا و دستور رفع مشکلات مادی و اقتصادی در زندگی

دعا و دستور رفع مشکلات مادی و اقتصادی در زندگی

انسان ها بنا به دلایل مختلف درگیر مشکلات مالی و اقتصادی می شوند و برای رهایی از آن راههایی وجود دارد که در واقع به شما کمک می کند برای موفقیت در این مسیر از دعا ها نیز می توانید استفاده کنید که بار ها گفته ایم دعا ها بهترین راه هم کلام شدن با خدای دانا و بخشنده هستند.

دعا و دستور رفع مشکلات مادی و اقتصادی در زندگی را در ادامه ی این مطلب مطالعه نموده و بیاموزید که می تواند راهگشای سختی های مالی و اقتصادی زندگی باشد.

دعا و دستور رفع مشکلات مادی و اقتصادی در زندگی
دعا و دستور رفع مشکلات مادی و اقتصادی در زندگی

دعا و دستور رفع مشکلات مادی و اقتصادی در زندگی,دعای گرفتن بدهی,دعای طلب بدهی,دعای گشایش بدهی,دعای اوردن بدهی,دعای حل بدهی,دعای رهایی از بدهی,دعای قرض سنگین,دعای قرض و بدهکاری,دعای قرض داری,دعای گرفتن قرض,دعای مشکلات مالی,دعا مشکل مالی,دعای گشایش مشکل مالی,دعای مشکل گشای مالی,دعای مشکل گشا مالی,دعا رفع مشکل مالی سریع التاثیر و تضمینی,دعای رزق امام سجاد,دعای رزق و روزی خانه,دعای رزق قوی,دعای رزق و روزی بعد از نماز صبح,دعای رزق و روزی برای ماشین,دعای رزق و روزی نخودکی,دعای رزق و روزی خاک مورچه,دعای رزق در مغازه,دعای رزق و روزی در کار,دعای رزق حلال,دعای رزق امام جواد,

دعا و دستور رفع مشکلات مادی و اقتصادی در زندگی

۱- آیةالکرسی تا «و هو العلی العظیم»

۲- تسبیحات حضرت فاطمه زهرا(س)

۳- سه‌مرتبه سوره توحید؛

۴- سه مرتبه صلوات و سه مرتبه: «و من یتّق‌الله یعجل له مخرجاً و یرزقه من حیث لا یحتسب و من یتوکّل علی‌الله فهو حسبه إنّ‌الله بالغ أمره قد جعل‌الله لکلّ شیء قدراً».

بیشتر بخوانید  اعمال جامع برای گشایش رزق و روزی

۵- سی‌مرتبه تسبیحات اربعه؛ چون تسبیحات اربعه بعد از هر نماز واجب ـ‌ به‌خصوص برای مسافر که نمازش قصر است‌ ـ مستحب است.

۶- دعای سلامتی حضرت ولی‌عصر علیه السلام

۷- در سجده، چهارده مرتبه: «یا واسع یا وهّاب» یک‌نفس خوانده شود و اگر نفَس کفایت نکند، چهارده مرتبه: «یا وهّاب» بگوید. روایت این را نمی‌دانم، ولی آقای آسید ابوالحسن مرتضوی ـ از علمای تهران که مورد قبول اهل علم و اهل دعا و ذکر بود- این‌را برای مشکلات مادی و مانند این‌ها سفارش کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.