خانه / دعای رزق و روزی / دعا و ذکر برای کسب روزی بیشتر – دعا های رزق

دعا و ذکر برای کسب روزی بیشتر – دعا های رزق

در زندگی هر انسانی روز هایی سخت وجود دارد که از نظر مالی درگیر مشکلات می شود اگر می خواهید از این وضعیت و روز ها زود تر عبور کنید حتما در ادامه دعا و ذکر برای کسب روزی بیشتر – دعا های رزق را بخوانید.

دعا و ذکر برای کسب روزی بیشتر - دعا های رزق
دعا و ذکر برای کسب روزی بیشتر – دعا های رزق

دعا و ذکر برای کسب روزی بیشتر – دعا های رزق,دعا رزق و روزی,دعا رزق و روزی مغازه,دعا رزق و روزی زیاد,دعا رزق و روزی فراوان,دعا رزق و روزی صوتی,دعا رزق و روزی قوی,دعا رزق و روزی برای مغازه,دعا رزق و روزی سریع,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی فراوان,دعا رزق,ادعیه کسب رزق و زیاد شدن روزی,دعا های پرخیر کسب رزق,

دعا و ذکر برای کسب روزی بیشتر – دعا های رزق

روایت شده است هر کس در وقت صبح قبل از تکلم سه بار بخشی از آیه ۱۴۴ سوره مائده را بخواند روزی او از جایی برسد که گمان نداشته باشد.بسم الله الرحمن الرحیم رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَيْنا ماءِدَةً مِنَ السَّماءِ تكُونُ لَنا عيدًا لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آيَةً مِنْكَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَيْرُ الرّازِقينَ.

برکت پول روز جمعه در ميان دو نماز به يک خط بنويس ( يعني خط دوم نرود ) دعا را و در کيف پولت قرار بده تا هميشه غني باشي. بسم الله الرحمن الرحيم و لقد مَكّنّا كم فى الارض و جعلنا لكم فيها معايش قليلا ما تشكرون.

جهت توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب 1000 مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم 90 می‌باشد.

بیشتر بخوانید  دعای رزق روزی برکت و مال سریع التاثیر و مجرب

هر کسی هر روز 9 نوبت این اسم مقدس « یا مالک» را تکرار کند از خلق بی‌نیاز گردد و دولت دنیا و آخرت بیابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.