خانه / دعا / دعا و ذکر مجرب برای رهایی از گرفتاری ها و سختی ها

دعا و ذکر مجرب برای رهایی از گرفتاری ها و سختی ها

دعا و ذکر مجرب برای رهایی از گرفتاری ها و سختی ها

امروز و در این عنوان یک بار دیگر قصد داریم به شما عزیزان دعا و ذکری سریع التاثیر و تجربه شده شرح دهیم که باعث می شود از گرفتاری ها، سختی ها و مشکلات بزرگ عبور کرده و اگر حس می کنید مدام با سختی های عظیمی روبرو هستید که نتیجه از کار نمی گیرید دعا و ذکر مجرب برای رهایی از گرفتاری ها و سختی ها بهترین رهگشا است.

دعا و ذکر مجرب برای رهایی از گرفتاری ها و سختی ها
دعا و ذکر مجرب برای رهایی از گرفتاری ها و سختی ها

دعا و ذکر مجرب برای رهایی از گرفتاری ها و سختی ها,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلاها,دعای دفع بلا و سیل,دعای دفع بلا در سفر,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلا از باغ,دعای دفع بلا با معنی,دعای دفع بلایای آسمانی,دعای دفع بلای طبیعی سیل,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا در مسافرت,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلا بر روی ذوالفقار,دعای دفع بلای اسمانی,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلا صحیفه سجادیه,دعای دفع بلا از پدر و مادر,دعای دفع بلا اهل سنت,دعای تجربه شده رهایی از سختی ها و بلا ها,

دعا و ذکر مجرب برای رهایی از گرفتاری ها و سختی ها

الحَمدُ للهِ رَبَّ العالَمینَ(11)

ترجمه: ستایش خدای را كه پروردگار جهانیان است.

رب به معنی خالق مطلق یعنی خداست. پدر و استاد و غیره تربیت كننده هستند و تربیت آنان باید زیر نظر یك مربی بزرگ كه مربی او هم خداست قرار داشته باشد.

خداوند متعال در قرآن مجید می فرماید: هُوَ الَّذی بَعَثَ فِی الأُمییّنَ رَسُولاً مِنهُم یَتلُوا عَلَیهِم آیاتِهِ وَ یُزَكّیهِم وَ یُعَلِّمُهُمُ الكِتابَ وَ الحِكمَةَ وَ ان كانُوا مِن قَبلُ لَفی ضَلالٍ مُبینٍ(12)

بیشتر بخوانید  دعایی برای جلب رزق و روزی و گشایش درهای برکت مجرب

ترجمه: اوست خدایی كه میان اعراب بی سواد، پیامبری بزرگوار از همان مردم برانگیخت تا بر آنان آیات وحی خدا را تلاوت كند و آنها را پاك سازد و شریعت و احكام كتاب سماوی و حكمت الهی بیاموزد؛ با آن كه پیش از این همه در ورطه جهالت و گمراهی بودند.

مربی از طرف خداوند، پیغمبر(ص)  قرار داده شده و تربیت بعضی، تحت تربیت این مربی قرار دارد. اگر مظهریت برای ربوبیت قائل شویم(13)، محمد(ص) و آل محمد(ص) واجد این مقام می باشند كه در این صورت تمام ممكنات باید زیر نظر ایشان تربیت شوند.

خواص:
هنگام گرفتاری با توجه قلبی به ربوبیت باری تعالی با یك نفس اسم « یا رب» خوانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.