خانه / محصولات دعا شفا / ذکر حضور در کنار مریض – ذکر رفع بیماری

ذکر حضور در کنار مریض – ذکر رفع بیماری

ممکن است شما هم در طول زندگی با افرادی روبرو شوید که مریضی های خاصی دارند و یا حتی اعضای خانواده نیز مریض شده و دچار سختی گردند.

ذکر حضور در کنار مریض – ذکر رفع بیماری

در این گونه مواقع پیامبران و امامان دعا های خاصی را تلاوت می کردند که هر کدام ویژگی های مختص به خود را داشت، تلاوت آن ها شما را عاری از هر گونه بیماری می کند و روح شیطان را از شما دور می کند.

در نتیجه اگر احساس می کنید در شرف بیماری هستید و یا تحمل این را ندارید که دیگر در این وضعیت دوام بیاورید. این دعا ها مجرب هستند و افراد می توانند از این دعا ها برای عاقبت به خیری و عافیت نزدیکان و یا کسانی که مریض هستند استفاده کنند.

ذکر رفع مریضی امام صادق (ع)

بسم الله و بالله و من الله و الی الله و ما شاء الله و لا حول و لا قوة الا بالله، ابراهیم خلیل الله، موسی نجی الله، عیسی روح الله، محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و علیهم، من الارواح و الاوجاع بسم الله و بالله و عزائم من الله – لفلان بن فلانة – نام شخص و مادر او را می برد – لا یقربه الا کل مسلم و اعیذه بکلمات الله التامات کلها التی سأل بها آدم فتاب علیه انه هو التواب الرحیم، الا انزجرت ایتها الارواح و الاوجاع باذن الله عزوجل لا اله الا الله الا له الخلق و الامر تبارک الله رب العالمین.

و در ادامه می توانید ترجمه ی مربوط به این دعای مبارکه را بخوانید که حضرت امام صادق (ع) در زمانی که نزدیکی یک مریض بودند می خواندند:

(پناه به نام خدا و به خدا و از خدا و به سوی خدا و آنچه خدا بخواهد و این که هیچ نیرو و حرکتی نیست مگر به اذن خدا و این که ابراهیم دوست خدا و موسی نجات یافته خدا و عیسی روح خدا و محمد فرستاده خدا – که درود خدا بر او و آل او و بر همه انبیاء – از بادها و دردها. به نام خدا، و به یاد خدا، و با استمداد از تقدیرات خدا، برای فلانی پسر فلانی، اقرار به اعتقادات ندارد مگر مسلمان، پناه می برم به خدا با کلمات تامه ای که حضرت آدم (ع) خدا را با آنها خواند تا توبه او پذیرفته شد، همانا او توبه پذیر مهربانی است، ای دردها، با اجازه خداوند و کلمات مقدس شما را فراری می دهم، که خدایی جز او نیست، همانا هر کار و آفرینشی برای اوست، آفرین بر خدا پروردگار عالمین.)

بیشتر بخوانید  خرید نگین و دعای شرف الشمس با قیمت استثنایی محدود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.