خانه / دعا و ذکر مجرب / ذکر دفع مریضی – دعای رفع کسالت و در امان ماندن از مریضی

ذکر دفع مریضی – دعای رفع کسالت و در امان ماندن از مریضی

عدم دفع مریضی باعث می شود تا همه ی ما بنا به دلایل مختلف و اتفاقاتی که در طول روز برایمان رخ می دهد , دچار بیماری شویم ؛ ذکر های رفع و دفع بیماری و کسالت می تواند در روند بهبود شما و دفع مریضی سرعت بیشتری ایجاد کند.

آغشته شدن لب و دهان شما به این دعا ها نه تنها روحتان را تازه می کند , بلکه به خداوند نزدیک تر نیز خواهید شد.

ذکر دفع مریضی – دعای رفع کسالت

همیشه سعی کنید وقتی مریض می شوید , ( برای دفع مریضی ) توکلتان را به خداوندِ بزرگ و مهربان و حکیم و دانا را از دست ندهید.

بیماری ها آزمایشی از جانب خداوند اند، حتی سخت ترین آن ها که گویی قابل درمان نیست.

اگر خداوند متعال بخواهد هر چیزی شدنی است ، به او ایمان داشته باشید ، نگذارید شیطان در روح و وان شما رخنه و مزاحمت ایجاد کند.

دعایی که در ادامه به شما یادآور می شویم در کاغذی نوشته و بخوانید:

ذکر دفع مریضی - دعای رفع کسالت

دعای شفای بیمار و دفع مریضی

برای در امان ماندن از مریضی و دفع مریضی بخوان : یا من اسمه دواء و ذکره شفاء یا من یجعل الشفاء فیما یشاء من الأشیاء، صل علی محمد و آل محمد و اجعل شفائی من هذا الداء فی اسمک هذا.

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یارب یارب یارب یارب یارب یارب یارب یارب یارب یارب یارب، یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین یا ارحم الراحمین.

ترجمه دعای شفا , دفع مریضی

(ای کسی که نام مبارکت دوای هر درد ، و یاد تو شفابخش دل ها و جان ها است ، ای توانایی که دوای درد را در هر چه بخواهی قرار می دهی . بر محمد و آل او رحمت فرست و شفای این درد مرا، در این اسم مقدس قرار ده: یا الله یا الله… الی آخر).(197)

بیشتر بخوانید  دعا و طلسم مجرب برای بخت گشایی و ازدواج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.