خانه / دعا / ذکر های مجرب برای طلب آرامش و دفع استرس پرخیر

ذکر های مجرب برای طلب آرامش و دفع استرس پرخیر

ذکر های مجرب برای طلب آرامش و دفع استرس پرخیر

در این پست قصد داریم به شما عزیزان دعایی تجربه شده و عظیم شرح دهیم که باعث رهایی از استرس، فضا های پر از ترس و تلخی می شود و ضمن این که اگر حس می کنید زندگی تان پر از پیچ و خم بوده و آسایش ندارید ذکر های مجرب برای طلب آرامش و دفع استرس پرخیر نتیجه بخش هستند.

ذکر های مجرب برای طلب آرامش و دفع استرس پرخیر
ذکر های مجرب برای طلب آرامش و دفع استرس پرخیر

ذکر های مجرب برای طلب آرامش و دفع استرس پرخیر,ذکر آرامش روح,ذکر آرامش دهنده,ذکر آرامش دهنده قلب,ذکر آرامش در زندگی,ذکر آرامش دهنده نی نی سایت,ذکر آرامش نوزاد,ذکر آرامش روحی,ذکر آرامش بهجت,ذکر آرامش کودک,ذکر آرامش روان,ذکر آرامش گرفتن,ذکر آرامش سایت هاروس مجرب,ذکر آرامش خواب,ذکر آرامش خدا,ذکر رفع استرس,ذکر برای رفع استرس,ذکر برای رفع استرس و ترس,ذکر جهت رفع استرس

ذکر های مجرب برای طلب آرامش و دفع استرس پرخیر

خواندن این ذکر عظیم: کسی که در شب از خواب بیدار شود و اذکار زیر را بخواند و بعد از آن بگوید: «اللّهم اغْفِر لی». پروردگارا! مرا مورد عفو و بخشش خود قرار ده یا دعائی بکند خداوند جوابش را می ‌دهد و اگر وضوء بگیرد و نماز بخواند نمازش قبول می ‌شود. دعا این است.
«لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیْكَ لَهُ، لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَیْءٍ قَدِیْرٌ. سُبْحَانَ اللهِ، وَالْحَمْدُ لِلَّهِ، وَاللهُ أَكْبَرُ. ولاَ حَوْلَ وَلاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللهِ» ؛

 

دعاء هنگام خواب:
1- گفتن سه بار تسبیحات اربعه .
2- سه بار خواندن سوره توحید.
3- چهارده بار صلولت به نیابت 14معصوم .
4- طلب مغفرت برای تمام مومنان و مردگان .
5- گقتن تسبیحات حضرت زهرا(س) .
6- خواندن آیت الكرسی،فلق،ناس و كافرون .

بیشتر بخوانید  ذکر ها و رهگشا های اسلامی برای آرامش در خواب مجرب

7- خواندن این دعا كه به منزله ی هزار نماز است: یَفْعَلُ اللهُ ما یشاءُ بِقُدْرَتِهِ وَ یَحْكُمُ ما یُریدُ بِعِزَّتِهِ

 

ذكر هنگام خواب
امام صادق (ع ) فرمودند: كسى كه هنگام خواب سه بار ذكر زیر را بگوید، مانند روزى كه از مادر متولد شده است ، از گناهان بیرون مى آید:
«الحمد لله الذى علا فقهر، و الحمد لله الذى بطن فخبر، والحمد لله الذى ملک فقدر، و الحمد لله الذى یحیى الموتى و یمیت الاحیاء و هو على كل شى ء قدیر.» ؛ همه ثناها مخصوص خداوندى است كه پیروز و غالب است ، همه ثناها مخصوص خداوندى است كه دانا به نهان و آشكار همه چیزى است ، همه ثناها مخصوص خداوندى است كه مالک و توانا است ، همه ثناها مخصوص خداوندى است كه مردگان را زنده نموده و زندگان را مى میراند، و او بر هر چیزى توانا است .(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.