خانه / دعا و ذکر مجرب / ذکر های گره گشا در وضعیت های مختلف و رفع کننده بلا ها

ذکر های گره گشا در وضعیت های مختلف و رفع کننده بلا ها

ذکر های گره گشا در وضعیت های مختلف و رفع کننده بلا ها

قصد داریم ذکر های تجربه شده و عظیمی را بخوانیم که از سوی ائمه علیهم السلام روایت شده است و سبب می شود از سختی های مسیر زندگی به خوبی گذر کرده و کم تر دچار مشکل شوید، متن کامل ذکر های گره گشا در وضعیت های مختلف و رفع کننده بلا ها را در ادامه از سایت هاروس مرجع ادعیه و ذکر های گره گشا و تجربه شده اسلامی و قرآنی بخوانید که رهگشا ترین ها را می توانید در این منبع بیابید.

ذکر های گره گشا در وضعیت های مختلف و رفع کننده بلا ها
ذکر های گره گشا در وضعیت های مختلف و رفع کننده بلا ها

ذکر های گره گشا در وضعیت های مختلف و رفع کننده بلا ها,ذکر گرفتاری ها,ذکر رفع گرفتاری,ذکر ایام گرفتاری به گفته امام رضا,ذکر هنگام گرفتاری,ذکر رفع گرفتاری و مشکل,ذکر رفع گرفتاری مالی,ذکر برای گرفتاری سخت,ذکر زمان گرفتاری,ذکر برای گرفتاریها,ذکر رفع گرفتاری و مشکلات,ذکر مخصوص گرفتاری,بهترین ذکر گرفتاری,ذکر برای رفع گرفتاری مالی,ذکر رفع مشکلات,ذکر رفع مشکلات مالی,ذکر رفع مشکلات خانوادگی,ذکر رفع مشکل مالی,ذکر جهت رفع مشکلات مالی,ذکر برای رفع مشکلات مالی,ذکر برای رفع مشکلات خانوادگی,ذکر جهت رفع مشکل,ذکر برای رفع مشکلات ازدواج,ذکر برا رفع مشکلات,

ذکر های گره گشا در وضعیت های مختلف و رفع کننده بلا ها

1- در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر «حسبنا الله و نعم الوکیل» (آل عمران ایه 171) پناه نمی برد. در صورتی که خداوند به دنبال ذکر یاد شده فرموده است: پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند، و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جستند) همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زاید بر آن (سود در تجارت) بازگشتند، و هیچگونه بدی به آنان نرسید.

بیشتر بخوانید  آثار و برکات ذکر یا مجیب برای استجابت دعاها و حاجت ها

 

2- در شگفتم برای کسی که اندوهگین است چگونه به ذکر «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین» (سوره انبیاء آیه 87) پناه نمی برد. زیرا خداوند به دنبال این ذکر فرموده است: «پس ما یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مومنین را نجات می بخشیم.» (سوره انبیاء آیه 88)

 

3- در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر «افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد» (سوره غافر آیه 444) … پناه نمی برد. زیرا خداوند به دنبال ذکر فوق فرموده است: «پس خداوند (موسی را در اثر ذکر یاد شده) از شر و مکر فرعونیان مصون داشت.» (سوره غافر آیه 45)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.