خانه / دعای درمان بیماری / ذکر و دعا برای شفای امراض و درمان درد

ذکر و دعا برای شفای امراض و درمان درد

در یکی دیگر از پستها، مطالبو عناوین سایت هاروس به شما عزیزان و کاربران همیشگی این مرجع اذکار مجرب، ذکر و دعا برای شفای امراض و درمان درد را شرح می دهیم که سبب می شود در زندگی روزمره و کار های خود سلامت بوده و درمان امراض سریع تر انجام گردد.

ذکر و دعا برای شفای امراض و درمان درد
ذکر و دعا برای شفای امراض و درمان درد

ذکر شفا,ذکر شفای مریض,ذکر شفای بیمار,ذکر شفای چشم,ذکر شفای سرطان,ذکر شفاعت,ذکر شفای بیماری,ذکر شفای مریض ها,ذکر شفا نی نی سایت,ذکر شفا بیماران,ذکر شفای مریض صعب العلاج,ذکر برای شفای مریض

ذکر و دعا برای شفای امراض و درمان درد

از جمله ختم های مجرب که  که مرحوم نراقی برای شفای بیمار آورده است ختم سوره مبارکه علق استکه مکررا تجربه است و طریقه ختم آن است که ۴۱ پول از سربیمار تا ناخن پای او ردیف کنند و ۴۱ مرتبه سوره را بخوانند و بعد از بار قرائت سوره از پائین رو به بالا یک پول بردارند و هربار که آیه سجده رسیدند سجده کنند و چون ختم تمام شد پولها را جمع کنند و به ۴۱ فقیر جداگانه ببخشند.

در المخازن علامه کاشانی برای شفای مریض ذکر کرده اند : هرگه کسی در خانه ای مریض شود اهل آن خانه همگی هرکدام هزار صلوات برای شفای بیمار نذرکنند و ۵۰۰ مرتبه صلوات بفرستند و بقیه صلوات ها را تا شفای بیمار گرو نگه دارند بسیار مجرب است.

ایشان نقل می کنند که مرحوم مجلسی اول در کتاب لوامع صاحب قرانی می فرمایند : در اصفهان مریض های زیادی که پزشکان جواب کرده بودند باخواندن ۷۰ حمد شفا پیدا کردند.

آین الله بهجت برای رفع بیماری می فرمودند: برای شفای مریض تربت حضرت سید اشهدا ( علیه السلام ) در آب زمزم چندین بار نوشیده شود و صدقه به افراد زیاد اگر چه مبلغش زیاد هم نباشد داده شود اگر افراد متعهد سوره حمد را از یک تا صد مرتبه به نیت شفای بیماران بخوانند خیلی تاثیر دارد علاوه بر این به دوستان سفارش دعا کنند زیرا در روایت است که سریع الاجابه ترین دعا دعای شخص برای شخص دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *