خانه / دعا / راز و نیاز در طلب حاجات و خواسته – دعای حاجت

راز و نیاز در طلب حاجات و خواسته – دعای حاجت

راز و نیاز در طلب حاجات و خواسته – دعای حاجت

امروز دعایی می آموزیم که بار ها در کتب دینی مختلف روایت شده و سبب می شود اگر حاجات و مهمات بی شماری دارید به آن ها با تلاش خودتان و لطف خدای بخشنده برسید. متن کامل راز و نیاز در طلب حاجات و خواسته – دعای حاجت را در ادامه بیاموزید.

راز و نیاز در طلب حاجات و خواسته - دعای حاجت
راز و نیاز در طلب حاجات و خواسته – دعای حاجت

راز و نیاز در طلب حاجات و خواسته – دعای حاجت,دعای حاجت,دعای حاجت خیلی مهم,دعای حاجت خیلی فوری,دعای حاجت حضرت اعلی,دعای حاجت مهم,دعای حاجت روا شدن,دعای حاجت بهایی,دعای حاجت قوی و فوری

راز و نیاز در طلب حاجات و خواسته – دعای حاجت

**** جدیر (اللهم)(597) من أمرته بالدعاء ان یدعوک، و من وعدته بالاجابه ان یرجوک، ولی اللهم حاجه قد عجزت عنها حیلتی، و کلت فیها طاقتی، و ضعفت عن مرامها قوتی(598) و سولت لی نفسی الاماره بالسوء و عدوی الغرور الذی أنا منه مبلو، أن أرغب الیک فیها.
اللهم و انجحها بایمن النجاح و اهدها سبیل الفلاح، و اشرح بالرجاء لاسعافک صدری و یسر فی أسباب الخیر امری، و صور الی الفوز ببلوغ ما رجوته بالوصول الی ما أملته، و وفقنی اللهم فی قضاء حاجتی ببلوغ امنیتی و تصدیق رغبتی.
و اعذنی اللهم(599) بکرمک من الخیبه و القنوط، و الاناءه و التثبیط (بهنی ء اجابتک و سابغ موهبتک)(6000)، اللهم انک ملی ء بالمنائح الجزیله و فی بها،(601)، و أنت علی کل شی ء قدیر (و بکل شی ء محیط)(602) بعبادک خبیر بصیر. ***

بیشتر بخوانید  دعای تضمینی برای حاجات و مهمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.