خانه / ذکر و دعای دفع سحر و جادو / روش های علاج و باطل کردن جادو و سحر

روش های علاج و باطل کردن جادو و سحر

روش های علاج و باطل کردن جادو و سحر

اگر می خواهید سحر و جادو را علاج کرده و در صورتی که فکر می کنید سختی ها و مشکلات زندگی شما به دلیل این جادو ها است حتما در ادامه این مطلب از سایت هاروس مرجع دعا های باطل طلسم و سحر روش های علاج و باطل کردن جادو و سحر را بخوانید.

روش های علاج و باطل کردن جادو و سحر
روش های علاج و باطل کردن جادو و سحر

روش های علاج و باطل کردن جادو و سحر,دعای دفع جادو,دعای دفع جادوگران,دعای دفع جادو و سحر,دعای دفع جادوگر,دعاي دفع جادو,دعا دفع جادو,دعای رفع جادو,دعای رفع جادو جمبل,دعای رفع جادو و طلسم,دعاي رفع جادو,دعا برای دفع جادوگران

روش های علاج و باطل کردن جادو و سحر

در این نوع سحر ، باید بر مسحور رقیه خاصه جهت ابطال سحر قرائت شود و در موارد شدید بایستی آیات شریفه مخصوص ابطال سحر بر فرد مسحور قرائت شود:
سوره البقرة – هود – الحجر – الصافات – ق – الرحمن – الملک – الجن – الاعلى – الز لزلة – الهمز ة – الکا فرون – المعوذتین .
این قرائت حتما باید دوبار در هر روز انجام شود ( به مدت یکماه تمام و حتی ممکن است سه ماه هم به طول بیانجامد) . در طول مدت ابطال سحر و درمان فرد مسحور باید از آب پاکی که بر آن آیات خاصه ابطال سحر خوانده شده است بنوشد.

*****************

رقیه ابطال سحر و طلسم مذکور را سه مرتبه انجام دهد. در صورتی که درمان کامل نشد (در وضعیت حاد) اعمال زیر را نیز انجام دهد:
سوره فاتحه الکتاب را هفت مرتبه ، آیه الکرسی را هفت مرتبه ، معوذات را سه مرتبه بخواند. در مرحله آخر نیز ، رقیه ذیل را بر روغن سیاه دانه بخواند و بر روی پیشانی و نیز بر مکان درد بمالد (صبحها و عصرها این عمل را انجام دهد و این عمل را تا چهل روز یا بیشتر پی در پی ادامه دهد تا کاملا به اذن خداوند تبارک و تعالی بهبودی حاصل شود) .
و آن رقیه این است:

1- الفاتحة.
2- المعوذات.
3- (وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمة للمؤمنین ) هفت مرتبه.
4- (بسم اللة أرقیک والله یشفیک من کل داء یؤذیک ومن کل نفس او عین حاسد یشفیک ) هفت مرتبه .
5- (اللهم رب الناس إذهب البأس واشف أنت الشافى لا شفاء إلا شفاؤک شفاء الا یغادر سقما ) هفت مرتبه.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *