خانه / دعا / سه ختم مجرب برای توسل به حضرت عباس علیه السلام

سه ختم مجرب برای توسل به حضرت عباس علیه السلام

سه ختم مجرب برای توسل به حضرت عباس علیه السلام

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی شرح دهیم که باعث می شود اگر حاجت و نیاز دارید زود تر به آن دست یافته و مشکلات زندگی تان نیز یک به یک و سریع تر حل گردد.

سه ختم مجرب برای توسل به حضرت عباس علیه السلام
سه ختم مجرب برای توسل به حضرت عباس علیه السلام

سه ختم مجرب برای توسل به حضرت عباس علیه السلام,ختم توسل,ختم توسل به چهارده معصوم,ختم دعای توسل برای ازدواج,ختم دعای توسل چگونه است,ختم صلوات توسل به چهارده معصوم,طریقه ختم دعای توسل برای ازدواج,ختم دعای توسل برا ازدواج

سه ختم مجرب برای توسل به حضرت عباس علیه السلام

1- ختم اول :

عالم محقق و دانشمند پرهیزگار محمد باقر خراسانی قاینی بیرجندی می نویسد : « ….در سفر سوم که برای زیارت مشرف شدم در خواب دیدم کسی می گوید که : هرگاه کسی متوسل شود به حضرت عباس علیه السلام به این لفظ « عبدالله ابالفضل دخیلک » حاجت او بر آورده شود . مکرر حوائج عظام عظام برای احقر روی داد و در آن ها متوسل شدم به آن حضرت به این طریق . این ذکر شریف را چگونه و چه مقدار باید گفت ؟ بهتر آن است که پاسخ این پرسش را نیز از خود جناب محمد باقر بیرجندی بشنویم : «….ثقه ای [ مردی که به اعتماد کامل داشته است ] خبر داد مرا حاجت مهمه ای بود ، از جده [ مادر بزرگ ] خود شنیده بودم که هرگاه برای حاجتی هفت شب چهارشنبه متوسل به حضرت عباس علیه السلام شده این ورد ذکر [ عبدالله ابالفضل دخیلک ] را در هر یک از آن شبها صد مرتبه بخواند ، حاجت او برآورده شود ، چنین کردم ، و در شب چهارشنبه هفتم بر وجه فوق العاده حاجتم برآورده شد (2) » .

بیشتر بخوانید  بهترین زمان برای سوزاندن دعا و طلسم جلب محبت

2- ختم دوم :

عالم محقق و مورخ متتبع حاج ملا هاشم خراسانی قدس سره می فرماید : « از ختوم مجربه است که اگر کسی در یک مجلس  133 بار بگوید : « یا کاشِفَ الکَربِ عَن وَجهِ الحُسَینِ اِکشف کَربی بحَقّ اَخیکَ الحُسَینِ » به عدد هندسه لفظ عباس (3) خداوند حاجتش را برآورده خواهد کرد . »

3- نماز توسل به حضرت ابالفضل (ع) :

عالم ربانی آیت الله حاج شیخ محمد ابراهیم کلباسی قدس سره می نویسد : « ….از طرق [ و راه های ] توسل به آن حضرت نقل شده به خط مرحوم عمدة الفقهاء و المجتهدین شیخ العلماء الکلباسی رحمة الله علیه که برای رواشدن حاجات ، به نیت توسل به ابالفضل علیه السلام ، دو رکعت نماز بخواند ، در هر رکعت بعد از حمد ، به جای سوره صد مرتبه « یا حی یا قیوم » بگوید ، و بعد از نماز صدمرتبه بگوید : السلام علیک یا عباس ابن امیرالمومنین » .

بعضی این نماز را از حضرت صادق صلوات الله علیه برای آن مظلوم نقل نمود ه اند (4) .

1 – کبریت احمر در شرائط منبر.

2 – خصائص العباسیه .

3 – حروف عباس بر طبق حساب ابجد 133 است ، و جالب اینکه بدانید ، لفظ باب الحسین نیز به حساب ابجد 133 می باشد .

منبع : کتاب سقای معرفت 2ص 169 تا ص 170 .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.