خانه / دعا / صلوات و دعا برای رزق و روزی و کسب موفقیت مالی

صلوات و دعا برای رزق و روزی و کسب موفقیت مالی

صلوات و دعا برای رزق و روزی و کسب موفقیت مالی

به شما عزیزان در ادامه این مطلب از سایت هاروس رهگشای تجربه شده و قوی می آموزیم که باعث می شود اگر می خواهید در کسب موفق تر باشید این اتفاق زود تر برای شما رخ داده و از سختی ها عبور می کنید.

صلوات و دعا برای رزق و روزی و کسب موفقیت مالی
صلوات و دعا برای رزق و روزی و کسب موفقیت مالی

صلوات و دعا برای رزق و روزی و کسب موفقیت مالی,دعای افزایش دهنده روزی,دعا روزی برای مغازه,دعای رزق روزی برای مغازه,دعای افزایش روزی برای مغازه,دعای کسب روزی برای مغازه,دعا رزق روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی برای مغازه

صلوات و دعا برای رزق و روزی و کسب موفقیت مالی

بنابر نقل شیخ عباس قمی، ذکر صلواتی در کتاب های معتبر نقل شده است که روزی آدمی را برکت می دهد و افزون بر این، در آمرزش گناهان و شادمانی و استجابت دعا نیز مؤثر است.صلوات یاد شده، چنین است:
أللهم صل علی محمد و آل محمد فی الأولین و صل علی محمد و آل محمد فی الآخرین و صل علی محمد فی الملأ الأعلی و صل علی محمد فی المرسلین. أللهم اعط محمدا الوسیلة و الشرف و الفضیلة و الدرجة الکبیرة. أللهم انی آمنت بمحمد و آله و الم أره فلا تحرمنی یوم القیمة رؤیته و ارزقنی صحبته و توفنی علی ملته و اسقنی من حوضه مشربا رویا سائفا هنیئا لا أظمأ بعده ابدا انک علی کل شی ء قدیر. أللهم کما آمنت بمحمد – صلی الله علیه و آله – و لم أره فأرنی فی الجنان وجهه. أللهم بلغ روح محمد عنی تحیة کثیرة و سلاما. (39)

دعای روزی مجرب

نقل است که مردی از انصار همیشه به خدمت رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم می رسید. مدتی گذشت و از او خبری نشد. چون پس از این مدت به رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم رسید، حضرت رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم پرسید: کجایی؟!مدتی پیدایت نبود! عرض کرد: تنگدستی و بیماری امانم را بریده است.
حضرت فرمود: می خواهی ذکری یادت دهم که تو را از فقر بیماری رها سازد؟ گفت: آری، فدایت شوم! فرمود: هنگام شب و صبح این ذکر را بخوان و ذکر چنین است:
لا اله الا الله، توکلت علی الحی الذی لا یموت و الحمدلله الذی لم یتخذ ولدا و لم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولی من الذل و کبره تکبیرا (38)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *