خانه / باطل السحر و چشم زخم / غسل سریع التاثیر برای رهایی از سحر و طلسم و جادو

غسل سریع التاثیر برای رهایی از سحر و طلسم و جادو

غسل سریع التاثیر برای رهایی از سحر و طلسم و جادو

در این مطلب به شما عزیزان غسل سریع التاثیر برای رهایی از سحر و طلسم و جادو را شرح می دهیم که بر اساس انجام این دستور می توانید از جادو، طلسم رها شده و ان شاء الله که این مسائل و مشکلات در زندگی شما نیز بهتر حل می شود.

غسل سریع التاثیر برای رهایی از سحر و طلسم و جادو
غسل سریع التاثیر برای رهایی از سحر و طلسم و جادو

غسل سریع التاثیر برای رهایی از سحر و طلسم و جادو,باطل سحر خوراکی,باطل سحر با حنا,باطل سحر قوی,باطل سحر سایت هاروس مجرب,باطل سحر و جادو,باطل سحر با سرکه,باطل سحر با سوره الرحمن,باطل سحر دایی ابراهیم,باطل سحر رائفی پور,باطل سحر با غسل سریع التاثیر,باطل سحر با فلفل سیاه,باطل سحر خوردنی,باطل سحر عمری روی پوست آهو,باطل سحر با سوره یس,باطل سحر عمری,باطل سحر یهودی,باطل سحر با قلیاب,باطل سحر قرانی,باطل سحر با اسفند,باطل سحر با نمک

غسل سریع التاثیر برای رهایی از سحر و طلسم و جادو

این غسل یکی از مجرب ترین غسل هایی است که خیلی سریع سحر و بستگی خانمها رو از بین میبره.پس لطفا خوب یاد بگیرید و به تمام اعضای خانواده خود هم آموزش دهید👇

در این غسل هر گونه بستگی خانمها برای #ازدواج و هر گونه بستگی مالی و فروش و هر گونه بستگی خانوادگی زناشویی که دارید باطل میشود و خوبی این غسل اینه که خیلی سریع باطل میشه، بعد از باطل شدن سحر و بستگیتون پیشنهاد من اینه که حتما برای خودتون دعای باطل سحر عمری تهیه کنید که دیگه خیالتون از هر سحر و چشم زخمی در امان باشید.

یک شیشه گلاب تهیه کنید و بعد روی کمی نمک ( اندازه یک سر قاشق چایخوری) یک حمد و ۱۱۰ قل هوالله و ۷ مرتبه آیه الکرسی بخوانید و آن را به داخل شیشه گلاب بریزید.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب باطل السحر قوی – باطل السحر و دفع چشم زخم

نصف استکان از این گلاب را بر دارید و با خودتان به حمام ببرید و پس از شستشوی کامل بدن، ابتدا با آب خود حمام باید غسل ترتیبی کنید,نیت انجام غسل سوره توحید و قو هو الله احد می کنید. (مثلا می گویید غسلی می کنم، غسل سوره توحید، قل هو الله، قربه الی الله)، این نیت را وقتی سر و گردن و یا سمت راست و یا چپ را می شویید هم دوباره تکرار کنید. ( مثلا بگویید به نیت غسل توحید سر و گردن را می شویم، قربه الی الله. یا به نیت غسل توحید سمت راست را می شویم، قربه الی الله… ) و البته می شود به صورت ارتماسی هم غسل کرد با همین نیت. پس از اتمام غسل، استکان گلاب را بر می دارید و داخل یک لیتر آب تمیز بریزید، کمی از گلاب را به کف دست می ریزید و مثل غسل کردن، ابتدا همان نیت قبلی را تکرار می کنید و با گلاب سر و گردن خود را چرب می کنید، سپس با همان نیت سمت راست بدن را تا کف پا چرب می کنید و بعد از آن هم طرف چپ بدن را تا کف پا چرب می کنید. در پایان، کمی از گلاب را هم بنوشید و اگر گلاب اضافه آمد یک قطره بر روی سر و یک قطره بر روی شانه راست و یک قطره بر روی شانه چپ بریزید ( به نیت جاهایی که احیانا گلاب به آن جا نرسیده است. ) و بعد بدون این که زیر دوش بروید یا دست و پای خود را بشویید از حمام بیرون آمده و در سر حمام خودتان را خشک نمایید و لباس پاکیزه بپوشید.و در حین لباس پوشیدن سوره کافرون را یک بار بخوانید.

بیشتر بخوانید  دعای ابطال طلسم - دستور قرآنی باطل السحر مجرب

به علت غسل با گلاب و آب قل هوالله احد تمامی موکلین مضر و ارواح خبیث و اجنه ای که قبلا همراه شما بوده و ناخواسته جذب شما شده اند از شما دور می شوند. پس این غسل یک باطل سحر کامل است و تمامی نیروهای منفی که بر اثر دعاهای جن گیرها و نفرین این و آن و اعمال نادرست و هم نشینی با افراد ناشایست جذب شما شده اند، از شما دور می شوند. لذا بهترین عمل و باطل سحر است برای بخت گشایی دختران و پسرانی که علی رغم خواستگای و تلاش زیاد ، ازدواجشان میسر نمی شود. و بهترین عمل است برای گشایش امور، رونق کار و ازدیاد در رزق و روزی.

توصیه این است که هر چند وقت یک بار برای سلامتی و رونق کار خود این غسل را انجام دهید. که بهترین زمان هر یک #شنبه_اول ماه قمری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.