خانه / محصولات دعا شفا / لوح شریف دفع همزاد جمجیائیل برای دفع همزاد و جن و پری

لوح شریف دفع همزاد جمجیائیل برای دفع همزاد و جن و پری

قصد داریم در این عنوان مژده امکان خرید لوح شریف دفع همزاد جمجیائیل برای دفع همزاد و جن و پری را به شما عزیزان بدهیم، در واقع اگر ترجیح می دهید که با راهی ساده و صد در صد تضمینی خود را از شر، بلا ها، خطرات و اجنه و همزاد در امان نگه دارید حتما در این عنوان شماره های ثبت سفارش و ارتباط با مشتری را بررسی کرده و برای کسب اطمینان و طی مراحل خرید سفارشتان را ثبت کنید.

لوح شریف دفع همزاد جمجیائیل برای دفع همزاد و جن و پری
لوح شریف دفع همزاد جمجیائیل برای دفع همزاد و جن و پری

لوح شریف دفع همزاد جمجیائیل با خواص بینظیر برای دفع همزاد و جن و پری,خواص لوح جمجیائیل,قیمت و هزینه خرید لوح جمجیائیل,لوح مجرب دفع همزاد,لوح دفع جن و پری,لوح و طلسم دفع همزاد و جن,لوح و طلسم افزایش حافظه,لوح جمجیائیل برای دفع ترس و بلا,عکس و تصویر لوح جمجیائیل,لوح جمجیائیل برای دفع گریه کودک

لوح شریف دفع همزاد جمجیائیل برای دفع همزاد و جن و پری

همزاد به معنی شبیه و به عبارتی مشابه در زاده شدن است. همزاد میتواند از جنس موافق یا مخالف باشد و در واقع نقاط اشتراک هستند که موجب نزدیکی انسانها و اجنه به یکدیگر میگردند. اگر حس علاقه و اشتراک میان انسان و جن بوجود بیاید موجب عارضه همزاد زدگی میگردد .

بطور کلی همزاد به دو نوع جنی و ملکی تقسیم میگردد.

نوع همزاد ملکی را بر انسان ضرری مترتب نیست و مشکل زمانی است که همزاد جنی به انسان نزدیک شده و به اصطلاح قفل همزاد برای فرد حادث میگردد.

برخی از گذشتگان بر این باور بودند که به همراه تولد هر فرد یک موجود کاملا شبیه به او و البته از جنس دیگری (جن یا پری) موجودیت می یابد و در طول حیات فرد ممکن است که با همزادش ملاقاتهایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید  انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل-خواص انگشتر عقیق سرخ یمنی

مرتاضان هندی اعتقاد دارند که همزاد انسانها همیشه زنده است ، حتی اگر انسان در این دنیا بمیرد همزادش زنده خواهد بود و در این دنیا سیر و گذار مینماید.

البته مصریان قدیم نیز بر همین عقیده بودند و حیات و زندگی همزاد را همیشگی میدانستند.

مبحث همزاد و چگونگی استخراج اسم همزاد فرد از مباحث طولانی است و به همین مختصر بسنده میکنیم.

خواص لوح دفع همزاد جمجیائیل:

دفع همزاد بطور کلی ، دفع جن و پری ، باز شدن قفل همزاد ملکی ، باز کردن قفل همزاد جنی ، آرامش در خواب و رفع بی خوابی ، از بین رفتن گریه اطفال ، دفع استرس و اصظراب ، کارگشایی در امورات روزمره ، از بین رفتن افسردگی ، دفع انزوا و گوشه گیری ، افزایش معاشرت اجتماعی فرد ، افزایش حافظه ، افزایش رزق و روزی و برکت مال ، ایمنی از سحر، دفع بلایا ، دفع ترس ، سلامتی و حفظ در سفر و هزاران خواص دیگر…

طلسمات رحمانی این لوح منحصرا و اختصاصا توسط ملکوتیها انجام میشود و ترکیبی از طلسمات مختلف است که به همراه دعاهای مخصوصه میباشد.

در حکاکی این لوح شریف ، بنام سازی اصولی برای شخص صورت خواهد گرفت .

هزینه انجام لوح شریف جمجیائیل ، مناسب است و با توجه به طالع متفاوت میباشد.

جهت سفارش میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید :

تماس از  10 صبح الی 21

09108496864

09100439969

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.