خانه / دعا و ذکر مجرب / نسخه قوی و مجرب زبانبند برای دشمن – دعای سریع الاجابه جهت زبانبندی بدگویان

نسخه قوی و مجرب زبانبند برای دشمن – دعای سریع الاجابه جهت زبانبندی بدگویان

سایت هاروس یکی از کاملترین و قویترین سایتهای ذکر و دعا و ختم های مجرب قرآنی می باشد دعایی که اکنون در سایت haroos.com قرار دادیم نسخه قوی و مجرب زبانبند برای دشمن – دعای سریع الاجابه جهت زبانبندی بدگویان می باشد . امیدوارم این دعا مشکل گشای مشکلات شما عزیزان واقع شود . آرزوی موفقیت و سعادت برای شما عزیزان و بزرگواران . التماس دعای خیر

نسخه قوی و مجرب زبانبند برای دشمن - دعای سریع الاجابه جهت زبانبندی بدگویان
نسخه قوی و مجرب زبانبند برای دشمن – دعای سریع الاجابه جهت زبانبندی بدگویان

نسخه قوی و مجرب زبانبند برای دشمن – دعای سریع الاجابه جهت زبانبندی بدگویان,دعای زبانبند قوی و مجرب,طلسم سریع الاجابه مخصوص بستن زبان بدگویان و دشمنان,ذکر و دعایی جهت زبانبندی فوری و سریع,ادعیه و اذکار مخصوص زبانبندی سریع الاجابه,دعایی بسیار معتبر و مجرب جهت زبانبندی

نسخه قوی و مجرب زبانبند برای دشمن – دعای سریع الاجابه جهت زبانبندی بدگویان

این نسخه یکی از نسخه های عجیب و مجرب زبان بندی است که از کتاب مجربات ابن سینا تهیه شده این نسخه هم برای بستن همکارانی که پشت سر شما بدگویی میکنند و به زبان امروزی زیر اب شما را میزنند یا همسایه هایی که پشت سر شما بدگویی میکنند یا دشمنان شما که زبان و نیش انها در امان نیستید میتوانید از این نسخه استفاده کنید.

روز چهارشنبه به قبرستان برویدواز 12قبرستان کهنه خاک بردارید یعنی از هر قبرستان یک مشت خاک را با آب گل درست کنیدسپس 7مرتبه آیه الکرسی را بخوانیدبه قسمت (یشفع عنده) که میرسید “بین دوتا عین” نیت زبان بندی شخص مورد نظررابیان کنید وبعد آیه الکرسی را ادامه دهید.توجه کنید آیه الکرسی فقط آیه اول باشدو هربار که آیه الکرسی را که خواندیدبه گل فوت کنید.

سپس گل رابه یک دیواری بمالیدکه با این عمل زبان شخص نسبت به شما کاملا بسته میشود

توجه کنید که برای اینکه این نسخه عملی شود باید نفستون گیراباشد پس ترک نماز نکنید به پدرو مادر نیکی کنیداین عمل نفس شما را گیرا میکند.

**************************************************

تهیه و تنظیم : سایت هاروس (مرجع کامل ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعایی برای رفع توهم و خیال و برطرف شدن وسواس فکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.