خانه / بخت گشایی / دعایی مجرب برای ازدواج با معشوقه و رسیدن به شخص دلخواه

دعایی مجرب برای ازدواج با معشوقه و رسیدن به شخص دلخواه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای ازدواج با معشوقه و رسیدن به شخص دلخواه پرداخته ایم. برای ازدواج با شخص مورد علاقه دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای ازدواج با معشوقه و رسیدن به شخص دلخواه,دعای ازدواج سریع و فوری دختر,دعای آسان شدن ازدواج دختر,دعای ازدواج دختر با شخص مورد نظر,دعای آمدن معشوق برای ازدواج با دختر,طلسم ازدواج فوری دختر با معشوق,ذکر و دعای ازدواج با معشوق,ادعیه و اذکار ازدواج دختر با معشوق,سوره و آیه ازدواج دختر با معشوق

دعایی مجرب برای ازدواج با معشوقه و رسیدن به شخص دلخواه

دعای مجرب آمدن خواستگار مناسب و بخت گشایی

از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است :

اگر دختری در خانه مانده باشد و کسی به خواستگاری نیاید سوره احزاب را بر پوست آهو یا پاره ای کاغذ بنویسد و در کوزه ای کوچکی قرار داده و آن کوزه را در خانه ای که آن دختر زندگی می کند قرار دهد پس خواستگار آن دختر زیاد شود ، همچنین برای سریع آمدن خواستگار نیز همین طریق مفید است.

دعایی برای جلب محبت و ازدواج با معشوق :

(الللهم انه لیس فی السموات دورات ولا فی العیون لحظات ولا فی النفوس خطرات الاوهی بک عارفات ولکشاهدات وعلیک دالات وفی ملکک متحیرات فبالقدرة التی سخرت بها اهل السموات والارض سخر لی قلوب المخلوقات انک على کل شئ قدیر وبالاجابة جدیر وصلى الله على محمد وعلى اله اجمعین)

دعای فوری برای ازدواج با معشوق

اگر فردی عاشق هستید که به دنبال ازدواج هرچه سریعتر با معشوق خود هستید می توانید دعایی که در زیر آمده است را روزی 100 مرتبه بخوانید.

« بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین »

دعا برای ازدواج موفق با معشوق

اگر شخصی به دنبال ازدواج موفق با معشوق مورد نظر خود می باشد باید دعایی که در زیر آمده است را بخواند. برای موثر واقع شدن دعا برای ازدواج معشوق بایستی وضو گرفته و با گلاب این دعا را بر روی تکه ای کاغذ نوشته و به آب روان بدهید.

« لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك و لا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم و الوجه الكريم و الإحسان القديم و صلى الله على محمد و اله الطيبين الطاهرين »

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *