خانه / بخت گشایی / دعایی مجرب برای بازشدن بخت پسران مجرد و ازدواج جوانان

دعایی مجرب برای بازشدن بخت پسران مجرد و ازدواج جوانان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای بازشدن بخت پسران مجرد و ازدواج جوانان پرداخته ایم. برای ازدواج جوانان و گشایش بخت پسران دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای بازشدن بخت پسران مجرد و ازدواج جوانان,دعای آسان شدن ازدواج پسر,دعای قوی و مجرب ازدواج پسر,دعای ازدواج فوری پسر,دعای تضمینی برای ازدواج پسر,دعای قرآنی جهت ازدواج پسر,بهترین دعای مخصوص ازدواج پسر,طلسم برای ازدواج قطعی پسر,اذکار و ادعیه ازدواج پسر,آیه و سوره ازدواج پسر

دعایی مجرب برای بازشدن بخت پسران مجرد و ازدواج جوانان

دعاهای قرآنی برای باز شدن بخت پسر

در روایات متعددی بر خواندن آیه 24 سوره قصص، برای گشوده شدن بخت پسران و ازدواج آن ها تاکید شده است.

قرآن مجید می فرماید :

وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید:

«رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»

ترجمه دعا

خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم.

همچنین در برخی از روایات ذکر شده :

اگر پسری عزب باشد و حاجت داشته باشد امر ازدواج بر او آسان گردد، سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ماه قمری (ایام البیض) را روزه دارد و هر شب وقت خواب آیه 74 سوره فرقان را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود.

اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.

« وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا »

ترجمه دعا

و آنان هستند که گویند: پروردگارا، ما را زنان و فرزندانی مرحمت فرما که مایه چشم روشنی ما باشند، و ما را (سر خیل پاکان و) پیشوای اهل تقوا قرار ده.

در روایاتی نیز ذکر شده است :

اگر کسی آیه 201 سوره بقره در قنوت نماز بخواند، ده حاجت از خدا خواسته است، هفت حاجت دنیایی و سه حاجت آخرتی که عبارت اند از:

اول همسر خوب که او را در امور آخرت و دنیا یاریش بدهد(در روایت مراد از “حسنه” زن مومنه به عنوان همسر هست)، دوم اخلاق خوب، سوم علم و تخصص و رزق واسع، چهارم ایمان و تدین، پنجم قلب شاکر، ششم زبان ذاکر و هفتم ولایت علی بن ابی طالب صلوات الله علیه.

«رَبَّنا آتِنا فِی الدُّنْیا حَسَنَهً وَ فِی الْآخِرَهِ حَسَنَهً وَ قِنا عَذابَ النَّارِ»

ترجمه دعا

پروردگارا، به ما در دنیا نیکى و در آخرت نیکى عطا کن و ما را از عذاب آتش (دوزخ) نگاه دار.

اگر کسی آیات 131 و 132 سوره طه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن تلاوت کند و به همراه داشته باشد ٬ اگر عزب (مجرد) باشد زن صالح و باتقوایی پیدا خواهد کرد و اگر کسی فراموش کار بود ٬ حافظه او زیاد شود و اگر کسی بیمار بود ٬ شفا یابد و اگر کسی فقیر باشد توانگر شود .

« وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿۱۳۱﴾ وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى ﴿۱۳۲﴾ »

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *