خانه / جهت ازدواج / دعایی مجرب برای ازدواج موفق و داشتن همسر خوب و باتقوا

دعایی مجرب برای ازدواج موفق و داشتن همسر خوب و باتقوا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای ازدواج موفق و داشتن همسر خوب و باتقوا پرداخته ایم. برای داشتن همسر خوب و مناسب و ازدواج موفق دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای ازدواج موفق و داشتن همسر خوب و باتقوا،دعای تضمینی و قوی ازدواج,دعای تضمینی و مجرب ازدواج,دعای بسیار تضمینی جهت ازدواج,دعای سریع الاجابه تضمینی ازدواج,دعای قرآنی تضمینی برای ازدواج,طلسم صددرصد تضمینی ازدواج,آیه و سوره تضمینی ازدواج,اذکار و ادعیه تضمینی ازدواج

دعایی مجرب برای ازدواج موفق و داشتن همسر خوب و باتقوا

مرحوم محدث نوری از حضرت علی علیه السلام روایتی نقل کرده :

در آن روایت حضرتش نمازی برای کسانی که قصد ازدواج دارند و می خواهند همسر خوبی را اختیار نمایند بیان فرموده اند .

حضرت می فرماید :

هر که می خواهد ازدواج کند دو رکعت نماز بخواند در هر رکعت بعد حمد سوره یس را خوانده بعد از نماز حمد الهی را به جا آورد ( الحمد الله را صد مرتبه بگوید ) و ثناء الهی را نیز به جای آورد سپس بگوید :

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ‏ ذَکَرْتُ‏ اللَّهَ‏ تَعَالَى‏ أَعَانَتْ‏ وَ إِنْ‏ نَسِیتُ‏ ذَکَّرَتْ‏ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلَهَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا مَنَنْتَ وَ أَعْطَیْتَ

سپس حضرت فرمود :

هر کس این عمل را انجام دهد هر آنچه از خداوند خواسته به او داده خواهد شد .

الحصیفه العلویه الثانیه ص ۲۰۲ و ۲۰۳

اگر فردی عاشق هستید که به دنبال ازدواج هرچه سریعتر با معشوق خود هستید می توانید دعایی که در زیر آمده است را روزی ۱۰۰ مرتبه بخوانید.

بیشتر بخوانید  ذکر بسم الله الرحمن الرحیم برای جلب خیر و محبت و افزایش حافظه و تقویت هوش

انشاالله هر چه سریعتر با معشوق خود ازدواج خواهید کرد.

« بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین »

دعا برای ازدواج با معشوق تضمینی

ذکر امن یجیب یکی از مجرب ترین اذکار برای ازدواج با معشوق است.

از سوی عالمان نقل شده است :

هرکس هر روز بعد از نماز مغرب و عشا از درگاه خداوند استغفار کند و سه دوره تسبیح ذکر امن یجیب که در زیر آمده است را با نیت ازدواج با معشوق خود بخواند خداوند صدایش را شنیده و خواسته اش را مستجاب می کند. ذکر امن یجیب به عنوان دعا برای برای ازدواج با معشوق تضمینی در نظر گرفته می شود.

« اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء »

دعا برای ازدواج با معشوق از راه دور

این دعا برای افرادی کاربرد دارد که از معشوق خود دور هستند و می خواهند با معشوق مورد نظر ازدواج کنند.

برای این کار دعایی که در زیر آمده است را روی تکه ای کاغذ بنویسید و همیشه همراه خود نگه دارید تا با دلتنگ کردن معشوق به او برسید.

« وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ »

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *