خانه / دعای محبت بین زن و شوهر / دعای رفع بداخلاقی همسر و مطیع شدن او

دعای رفع بداخلاقی همسر و مطیع شدن او

امروز و در این مطلب از سایت هاروس می خوانیم دعای رفع بداخلاقی همسر و مطیع شدن او را که باعث می شود اگر میان شما و همسرتان اختلافی وجود دارد هر چه زود تر مشکلتان حل شود. عزیزان می توانید مثل همیشه متن کامل این دعا و توضیحات جامع آن را بخوانید. آن را به عزیزان خود پیشنهاد کنید و یا این که نقطه نظرات خود را برای ما بنویسید.

,دعاي مطيع كردن ديگران,دعاي رام كردن افراد,طلسم مطيع كردن افراد,دعاي رام كردن معشوق از راه دور,دعاي رام كردن معشوق,دعای مطیع شدن دیگران,دعای قوی برای عاشق شدن معشوق,دعای فوری برای عاشق شدن معشوق,دعا براي عاشق كردن معشوق,دعای عاشق شدن شوهر,دعای عاشق شدن زن,دعا عاشق شدن شوهر,

دعای رفع بداخلاقی همسر و مطیع شدن او

دعای رفع بداخلاقی همسر و مطیع شدن او,دعاي عاشق كردن سريع دختر از راه دور,دعاي عاشق كردن سريع پسر,دعای سریع الاجابه برای عاشق شدن,دعا برای عاشق شدن سریع,دعای عاشق شدن دختر به پسر از راه دور,دعای برای عاشق شدن دختر به پسر,دعا عاشق شدن دختر به پسر,دعا برای عاشق شدن دختر به پسر

دعای رفع بداخلاقی شوهر در قبال همسر

آیه 142 سوره انعام را بر قطعه نانی نوشته و به زن سرکش بدهند تا بخورد ان شاالله تعالی آن زن مطیع و فرمانبردار می گردد. وَمِنَ الْأَنْعَامِ حَمُولَةً وَفَرْشًا كُلُوا مِمَّا رَزَقَكُمُ اللَّـهُ وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ (و نيزاز دامها، حيوانات باركش و حيوانات كرك و پشم‌دهنده را پديد آورد. از آنچه خدا روزيتان كرده است بخوريد، و از پى گامهاى شيطان نرويد كه او براى شما دشمنى آشكار است)

هفت مرتبه خواندن آیه 34 از سوره مبارکه نساء (الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاءِ بِمَا فَضَّلَ اللَّـهُ بَعْضَهُمْ عَلَي بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُوا مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللَّـهُ وَاللَّاتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلَا تَبْغُوا عَلَيْهِنَّ سَبِيلًا اِنَّ اللَّـهَ كَانَ عَلِيًّا كَبِيرًا) موجب مطیع شدن همسر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *