خانه / طلسم سوزن چیست / طلسم سوزن چیست

طلسم سوزن چیست

طلسم سوزن چیست

طلسم ها و طالع بینی های زیاد و عجیبی در دنیا وجود دارد و در کشور ما نیز در بین بیشتر خانم ها کاملا مرسوم است. اما باید توجه داشت که برخی از طلسم ها کاملا غیرواقعی هستند و هیچ تاثیری روی زندگی کسی ندارند، پیش گویی نیستند و نمی توانند کاری انجام دهند.

ضمن این که طلسم ها در موارد حرام می توانند خطرناک باشند و زندگی خانواده ها را تباه کنند و آینده ی آنها را دچار مشکلات فراوانی کنند و شما باید سعی کنید دوری بجویید.

طالع بینی سوزن چیست

طلسم سوزن یکی از روش های قدیمی است که در آن مشخص می شود یک خانم که در آینده ازدواج می کند و یا ازدواج کرده است چند فرزند به دنیا آورده، باردار می شود و در برخی مواقع جنسیت فرزندان نیز خیلی دقیق و درست مشخص می شود.

ما البته قصد شرح این طلسم را نداریم و ممکن است شما کنجکاو باشید تنها اطلاعات عمومی درباره ی این طلسم ها داشته باشید؛ در کل بهتر است بدانید که کاربرد خاصی در زمینه فرزند دار شدن دارد.

 

4 نظرات

  1. سلام من وقتی خواهرم و خودم عروسی کردیم وقتی خانواده عمه م اومدن خونمون دیدم که دختر عمه م یچیزی فرو کرد داخل تشک تخت خواهرم و خونه خودمم هم عروس عمه م داخل بالشتم یه چیزی فرو کرد .ولی هر چی گشتم چیزی پیدا نکردم بنظرتون باید بترسم از این قضیه؟

  2. طلسم سوزن چندنوع است سرچ کن طلسم سورن ک نک ان سوخته چیست اخرمتنها امده چندنوع طلسم سوزن

  3. من یه سوزن سرش طلایی بود از صندوق عقب ماشین پیدا کردم ماشین رو ۱۰ روزه خریدم و سوزن رو با دستم برداشتم دادم همسرم همش داریم بد میاریم هر روز . نوک سوزن رو فندک زدیم انداختم تو جوب اب . چیکار کنیم به نظرت . باطل شده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *