خانه / دعا / دعا و سوره های مجرب برای رفع دعوا و رسیدن به آرامش

دعا و سوره های مجرب برای رفع دعوا و رسیدن به آرامش

دعا و سوره های مجرب برای رفع دعوا و رسیدن به آرامش

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی هاروس دعا و سوره های مجرب برای رفع دعوا و رسیدن به آرامش قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای مجرب خشم از بین می رود و صلح و آرامش ایجاد میشود .

دعا و سوره های مجرب برای رفع دعوا و رسیدن به آرامش
دعا برای رفع دعوا و رسیدن به آرامش

دعا آشتی سریع,دعا آشتی,دعا آشتی بین دو دوست,دعا آشتی دو نفر,دعا آشتی زن و شوهر با نمک,دعا آشتی خواهر و برادر,دعای رفع عصبانیت شوهر,دعای رفع عصبانیت از راه دور,دعای رفع عصبانیت کودک,دعای رفع عصبانیت با چاقو,دعای رفع عصبانیت و استرس,دعای رفع عصبانیت در خانه,دعای رفع عصبانیت پدر,دعای درمان عصبانیت,دعا رفع دعوا در خانه,دعای رفع دعوای پدر و مادر,دعای رفع دعوای زن و شوهر   

دعا و سوره برای رفع دعوا و رسیدن به آرامش:

دعا برای رفع عصبانیت:

در کتاب مکارم الاخلاق آمده است در هنگام عصبانیت بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید و این دعا را پس از صلوات بخوانید تا عصبانیت زایل گردد .
اللهم صل علی محمدٍ و آل محمدٍ. اللهم اغفِر ذَنبِی وَ اذهِب غَیظَ قَلبِی وَ اَجِرنِی مِنَ الشَّیطانِ الرَّجِیم و لا حَولَ و لا قُوَةَ اِلّا بِالله العلی العَظِیم .
منبع : مکارم الاخلاق؛ ص 350

دعا رفع دعوا در خانه با نمک   :

ابتدا وضو گرفته و مقداری نمک دریایی غیر پودری را در ظرفی بریزید .دست راستتان را به هنگام غروب آفتاب روی نمک قرار داده و ۳۱۳ مرتبه به نیت رفع مشکلات خانوادگی و دعوا بخوانید “ الله الحی القیوم العلی العظیم ” .

سپس نمک ها را در همه جای منزل علی الخصوص گوشه های حیاط و اتاق ها بریزید .هنگام ریختن نمک ها مرتبا بخوانید  “ وَ لایَؤُدُهُ حِفْظُهُما و هُوَ العَلیُّ العَظیمُ ” تا زمانی که نمک به اتمام برسد. ان شاءالله دعوا از خانه تان رخت برمی بندد .

سوره های قرآنی برای دست یابی به آرامش :

دعا و ذکر آرامش بخش انسان ها است. ازجمله رایج ترین دعاهای آرامش عبارتند از :

۱_ “ماشاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوّهَ اِلّا باللهِ العَلِیَّ العظیم ” با نیتی صادقانه و قلبی اگر این ذکر را بگویید تاثیر زیادی در کسب آرامشتان خواهید دید .

۲_ میرزا احمد آشتیانی در کتاب هدیه احمدی آورده است که علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان فرموده اند : برای رسیدن به آرامش در حالت نشسته و ایستاده دست خود را روی سینه بگذارید و چندین مرتبه آیه ۲۸ سوره رعد را بخوانید :

“الذّینَ امَنوا و تَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِالله تَطمَئِنُ القلوب “ آرامش بخش ترین دعا برای آنان که به خدا ایمان دارند .

 

برگرفته از سایت دعا786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *