خانه / دعا / دعای تجربه شده درمان افسردگی و استرس

دعای تجربه شده درمان افسردگی و استرس

دعای تجربه شده درمان افسردگی و استرس

به شما عزیزان در ادامه این مطلب از سایت هاروس مرجع گره گشا های اسلامی ورهگشا های قرانی دعایی شرح می دهیم که باعث می شود از افسردگی و استرس دفع گردد.

دعای تجربه شده درمان افسردگی و استرس
دعای تجربه شده درمان افسردگی و استرس

دعای رفع استرس,دعای رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس و ترس,دعای رفع استرس و دلشوره,دعاي رفع استرس,دعای رفع استرس امتحان,دعای رفع استرس و نگرانی,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای رفع افسردگی و استرس,دعا رفع افسردگی,دعایی برای رفع افسردگی,دعایی برای درمان افسردگی,دعاهای درمان افسردگی,دعای مجرب رفع افسردگی,دعا برای رفع افسردگی شدید,دعای رهایی از افسردگی,دعای مجرب درمان افسردگی,دعای مجرب رفع مشکلات روحی,دعای خلاصی از مشکلات و گرفتاری ها.

دعای تجربه شده درمان افسردگی و استرس:

جهت برطرف کردن حزن واندوه وافسردگی وناراحتی از دست مردم و زمانه آیه کریمه از سوره نحل را بدون عدد بخوانید و اثر عجیب و قوی آن را با تمام وجود حس کنید. (واصبر وما صبرك إلا بالله ولا تحزن عليهم ولا تك في ضيقٍ مما يمكرون ، إن الله مع الذين اتقوا والذين هم محسنون)

سوره مبارکه نحل آیه 127 : وَاصْبِرْ وَمَا صَبْرُكَ إِلَّا بِاللَّهِ وَلَا تَحْزَنْ عَلَيْهِمْ وَلَا تَكُ فِي ضَيْقٍ مِّمَّا يَمْكُرُونَ.

صبر کن، و صبر تو فقط برای خدا و به توفیق خدا باشد! و بخاطر (کارهای) آنها، اندوهگین و دلسرد مشو! و از توطئه‌های آنها، در تنگنا قرار مگیر!
سوره مبارکه نحل آیه 128 :

إِنَّ اللَّهَ مَعَ الَّذِينَ اتَّقَوا وَّالَّذِينَ هُم مُّحْسِنُونَ.

می گویند : اگر هر روز صبح قبل از اینکه چیزی بخورید 7 عدد خرما اگر نوع خرما سعمران باشد بهتر است بخورید این خرما طوری عمل میکند که مثل یک هاله بنفش دور انسان ایجاد میشود که باعث محافظت انسان از ضرر جنها و تاثیر انرژیهای منفی به بدن می شود حدیث از رسول اکرم وجود دارد که سفارش بخوردن هفت عدد خرما قبل از صبحانه کرده که در آن روز سم و جادو به شخص تاثیر نمی کند البته حتی کسانی که دچار جن زدگی و جادو هستند با خوردن روزانه هفت عدد خرمااین جادو و ضرر و انرژی منفی که در وجودش وجود دارد کم کم ضعیف می شود و از او دور می شود . (سند معتبری برای این ادعا یافت نکردیم ولی در ادامه به بیان برخی خواص علمی خرما با استناد به احادیث  بیان خواهد شد با ذکر منبع )

قال امیرالمومنین(علیه السلام): كُلُوا التَّمرَ فَإِنَّهُ فيهِ شِفاءٌ مِنَ الداءِ؛ خرما بخوريد كه شفاى دردهاست.

دعای تجربه شده برای رفع غم و افسردگی:

دعای زیر به امام علی (ع) منسوب است ، ولی سندی از این انتساب در دست نیست . این دعا را باید سه تکه نبات بخوانید و به شخصی که دچار افسردگی و دلتنگی شده بخورانید تا مشکلش حل شود .

اَللّهُمَّ اِنّى اَتَوَجَّهُ اِلَیکَ بِنَبیِّکَ نَبىِّ الرَّحمَهِ وَ اَهلِ بَیتِهِ الَّذینَ اختَرتَهُم عَلى عِلمٍ عَلَى العالَمین. اَللّهُمَّ فَذَلِّل لى صُعُوبَتِها وَ حُزُونَتِها وَاکِفنى شرِّها فَاِنِّکَ اَنتَ الکافى المُعافى وَ الغالِبُ القاهِرُ القادِر.

 

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *