خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای شروع تلاش روزانه و عاقبت بخیری سریعتر

دعای شروع تلاش روزانه و عاقبت بخیری سریعتر

در صورتی که می خواهید به عاقبت خیر و خوش در طول روز پیش و رو برسید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس دعای شروع تلاش روزانه و عاقبت بخیری سریعتر را بخوانید. سبب گره گشایی می شود.

,دعای عاقبت بخیری فرزندان صوتی,دعای عاقبت بخیری فرزندان و خانواده,دعای عاقبت بخیری فرزندانم,دعای عاقبت به خیری فرزندان,دعا عاقبت بخیری فرزندان,دعاي عاقبت بخيري فرزند,دعا عاقبت بخیری فرزند,دعا برای عاقبت بخیری همه,دعای عاقبت بخیری همه,دعای عاقبت بخیری فرزند در قنوت,دعای عاقبت به خیری برای دوستان,دعا برای عاقبت بخیری دوستان

دعای شروع تلاش روزانه و عاقبت بخیری سریعتر

دعای شروع تلاش روزانه و عاقبت بخیری سریعتر,متن دعای عاقبت بخیری برای دوستان,دعای عاقبت بخیری دوستان,دعای عاقبت به خیری صحیفه سجادیه,دعای صحیفه سجادیه برای عاقبت بخیری,دعای عاقبت بخیر شدن فرزندان,

به جهت نجات از شدائد و غلبه بر خصم بعد از فریضه ی صبح قبل از طلوع آفتاب به عدد اسم خود تا چهل روز بخواند « امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء »

دعای شروع تلاش و عاقبت بخیری از دور

به جهت حاجت بسیار دشوار ، در نصف یا ثلث آخر شب دو رکعت نماز بکند به هر سوره که خواهد و بعد از فراغ از نماز هفتاد بار بگوید «یا اَبصَرَالنّاظرین و اَسرَعَ الحاسبین یا اَسمَعَ السّامعین یا اکرم الاکرَمین یا احکم الحاکمین» و بعد از فراغ ، دست بردارد و حاجت خواهد

امام صادق (ع) فرموده است: برخي دعاهاست که اگر کسي خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آن را قضا نمايد و آن اين است که هر روز پس از بامداد ده بار دعاهاي زير خوانده شود:

«لا اله الاالله وحده لا شريک له، له الملک و له الحمد يحيي و يميت و يميت و يحيي و هو حي لا يموت بيده الخير و هو علي کل شي قدير»

«معبودي جز خدا نيست، تنهاست. شريکي ندارد. مالکيت و ستايش از آن اوست. زنده مي کند و مي ميراند. مي ميراند و دوباره زنده مي کند. زنده اي است که نمي ميرد. تمام نيکيها به دست اوست و بر هر چيزي تواناست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *