خانه / دعا و ذکر مجرب / حرز پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) برای دفع بلا

حرز پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) برای دفع بلا

حرز پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) برای دفع بلا

حرز ها اصولا دعا هایی هستند که برای رهایی از مشکلات و سختی ها خوانده می شوند و نتیجه آن ها همیشه بر زندگی انسان ها مثبت است و اگر کسی آن ها را بخواند در زندگی خود به نتیجه ها و وضعیت خوبی می رسد و سرانجامش نیز مناسب ترین شکل ممکن خواهد شد.

در ادامه ما قصد داریم یکی از برجسته ترین و هم ترین حرز های حضرت محمد (ص) را به شما عزیزان بیاموزیم که راهگشا است.

حرز پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) برای دفع بلا
حرز پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) برای دفع بلا

حرز پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) برای دفع بلا,حرز پیامبران,حرز پیامبر برای حسنین,حرز پیامبر اسلام,حرز حضرت پیامبر,دعای پیامبر برای اهل بیت,دعای پیامبر در ۱۷ ذی الحجه در حق امام علی,دعای پیامبران,دعای پیامبر برای رزق و روزی,دعای پیامبر در 17 ذی الحجه,دعای پیامبر در جنگ بدر,دعای پیامبران الهی,دعای پیامبر اکرم,دعای پیامبر قبل از خواب,دعای پیامبر در طائف,دعای پیامبر برای ازدواج,دعای پیامبر در ۱۷ ذی الحجه,دعای پیامبر در 17 ذی الحجه در حق امام علی,دعای پیامبر برای امتش,دعای پیامبر برای براورده شدن حاجت,دعای پیامبر برای دفع جن,دعای پیامبر در روز بدر,دعای پیامبر در مورد اهل بیت,دعای پیامبر در حدیث کسا,دعای پیامبر برای ثروتمند شدن,

حرز پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) برای دفع بلا

ابوالحسن علی بن محمد بن علی بن (علی بن) عبد الصمد تمیمی – ثقفی – محمد بن مظفر بن موسی بغدادی – جعفر بن محمد موصلی – ابو عمر و دوری – محمد بن عبدالرحمان قرشی – ابو سعید عمروبن سعید مودب – فضل بن عباس – ابوکرز موصلی – عقیل بن ابی عقیل:
از حضرت آمنه مادر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم نقل است که هنگام بار داری، کسی در خواب بدو گفت: تو بهترین مردم را بار دار شده ای. او را محمد نام بگذار. او در تورات احمد نامیده شده است این نوشته را نیز بدو بیاویز.
آمنه علیها السلام از خواب بیدار شد و لوله ی (کوتاه) آهنینی دید که این نوشته روی پوستی در آن بود:
باسم الله(433)، أسترعیک ربک، و أعوذک بالواحد من شر کل حاسد، قائم أو قاعد، و کل خلق رائد فی طرق الموارد، لا تضروه فی یقظه و لا منام، و لا فی ظعن و لا فی مقام، سجیس اللیالی و أواخر الأیام. ید الله فوق ایدیهم، و حجاب الله فوق عادیتهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *