خانه / دعا و ذکر مجرب / ذکر محو 45 هزار گناه – دعای تضمینی پاک کردن گناه

ذکر محو 45 هزار گناه – دعای تضمینی پاک کردن گناه

همه ی ما بسته به این که در چه موقعیت و شرایطی قرار می گیریم گناهانی را خواسته یا ناخواسته مرتکب می شویم و ممکن است دیگران را آزرده خاطر کنیم، دعای پاک کردن گناه در این مواقع به کار ما می آید.

ذکر محو 45 هزار گناه – دعای تضمینی پاک کردن گناه

هر کس دوست دارد در روز آخرت اعمال خود را از دست راست گرفته و نامه ی پاکی را داشته باشد که برای او برزخ انتخاب نشده باشد.

قطعا گناهکاران و کسانی که به انسان های دیگر بدی کرده اند شرایط خوبی نخواهند داشت، نیاز است که زندگی خود را درست کرده و یکبار دیگر به آینده نگاه کنیم. آیا آینده و آن دنیای ما می تواند خوب و نیکو باشد؟

قطعا دعا ها تنها راه حل هایی هستند که پس از تلاش برای ما وجود دارند، گاه نمی توانیم همواره تلاش های خود را به ثمر برسانیم. پس بهتر است دست به دامان پروردگار شویم.

ذکر مجرب پاکسازی 45 گناه و بدی

ذکری که توسط امام صادق (ع) به 10 بار تکرار سفارش گشته است:

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شریک له الهاً واحداً احداً صمداً، لم یتخذ صاحبة و لا ولداً (من گواهم که نیست شایسته پرستش به جز خدا، یگانه است، شریک ندارد، معبودیست یکتا، یگانه، بی نیاز، نه همسری گرفته و نه فرزندی)، خداوند برایش چهل و پنج هزار حسنه می نویسد و چهل و پنج هزار سیئه از او محو می کند و چهل و پنج هزار درجه برای او بالا برد.(340)
در روایت دیگری است که این ذکرها در آن روز مرز او باشند، در برابر سلطان و شیطان، و گناه کبیره ای پیرامون او را فرا نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *