خانه / دسته‌بندی نشده / خواص غسل کردن برای آرامش اعصاب و رفع پریشانی

خواص غسل کردن برای آرامش اعصاب و رفع پریشانی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به خواص غسل کردن برای آرامش اعصاب و رفع پریشانی پرداخته ایم. براب رفع پریشانی و حال بد و داشتن آرامش دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

خواص غسل کردن برای آرامش اعصاب و رفع پریشانی,غسل مجرب آرامش اعصاب,بهترین غسل آرامش اعصاب و روان,غسل قوی و تضمینیی آرامش اعصاب,روش و نحوه غسل برای آرامش اعصاب,طریقه غسل کردن برای آرامش اعصاب,غسل برای رفع استرس و اضطراب,غسل برای دفع انرژی های منفی,غسل با آب برای استرس و اضطراب,دستورالعمل غسل برای آرامش اعصاب فرد عصبانی,فواید غسل برای آرامش اعصاب و رفع خشم

خواص غسل کردن برای آرامش اعصاب و رفع پریشانی 

خواص درمانی غسل کردن :

علاوه بر نظافت و پاکیزگی ، حسی از پاک بودن ایجاد می کند . این احساس برای افرادی که دچار وسواس شست و شو و آبکشی هستند ، آرامش روانی فراوانی می آورد.

غسل کردن و استفاده از آب ، نوعی تمدد اعصاب است . دوش گرفتن و آب درمانی برای آرام سازی اعصاب ، بسیار مفید است و به خصوص برای کاهش میزان استرس ، اضطراب و افسردگی سفرش می شود .

بر اساس تحقیق های دانشگاه فیلا دلفیا در سال ۱۹۹۴ و دانشگاه قاهره ی مصر بر روی مباحث اسلامی ، در زمان غسل سر و گردن ، اعصاب مرکزی آرام می گیرد .

در زمان غسل سمت راست بدن ، اعصاب سمپاتیک آرام می گیرد و با انجام غسل سمت چپ بدن ، اعصاب پاراسمپاتیک آرام می گیرد و بدین شکل انرژی در بدن به تعادل و توازن می رسد علم روان شناسی امروز به این نتیجه رسیده است که اگر اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک در حال تعادل و توازن باشند و آرام گیرند ، هرگز دچار بیماریهای روحی و روانی به خصوص عصبانیت ها و زود خشمی ها نخواهیم شد.

و باز تحقیق نشان داده است :

غسل صبر به دلیل تغییر دادن هورمون ها از هورمون « آدرنالین » که موجب عکس العمل جنک و گریز می گردد به هورمون « سروتونین » که هورمونی برای آرامش ، احساس رضایت ، شادی و بالا بردن سطح اعتماد به نفس است در سلامت تن و روان بسیار مؤثر می باشد.

غسل کردن دوش گرفتن و در کل آب درمانی می تواند انرژی های منفی ( غیر ارگانیک های منفی) درون و بیرون بدن را شست و شو کرده و از بین ببرد .

غسل مس میت نیز به همین دلیل سفارش شده است زیرا انرژی های منفی و غیر ارگانیک های منفی فرد فوت شده ممکن است به دیگران منتقل گردد

بنابراین در اسرع وقت باید غسل انجام گیرد تا این غیر ارگانیک های منفی از بین بروند حتی فردی که با میت ، قبل از غسل داده شدن تماس بدنی پیدا کرده باشد ، باید غسل کند تا انرژی های منفی که با لمس کردن فرد متوفی به او منتقل شده ، از بین برود و به خود آن فرد و یا دیگران منتقل نگردد.

غسل توبه نیز به دلیل از بین بردن احساس گناه و تغییر هورمون ها و انرژی بدن از بد به خوب موجب سلامتی و جذب انرژی های مثبت می گردد.

برداشت از مجله شادکامی و موفقیت شماره ۵۳

توصیه های قرآنی برای جلوگیری از خشم و درمان عصبانیت

عصبانیت بخشی از رفتار انسان است که مانند محرک برای دفاع از حق می توان از آن استفاده کرد اما باید تحت کنترل باشد تا موجب آشفتگی نگردد.

در زندگی برخی از مسائل کوچک نیز می تواند عصبانیت را تحریک کند اما عصبانیت نابه جا قوی ترین روش شیطان برای کشاندن انسان به سوی گمراهی و تاریکی است.

در قرآن و روایات اسلامی راههای متعددی برای فرونشاندن و درمان عصبانیت بیان شده است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *