خانه / دسته‌بندی نشده / طریقه حل مشکلات و گرفتاری ها به نقل از آیت الله فاطمی نیا

طریقه حل مشکلات و گرفتاری ها به نقل از آیت الله فاطمی نیا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طریقه حل مشکلات و گرفتاری ها به نقل از آیت الله فاطمی نیا پرداخته ایم. برای رفع مشکلات و حل گرفتاری ها دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

طریقه حل مشکلات و گرفتاری ها به نقل از آیت الله فاطمی نیا,راه حل رفع مشکلات و گرفتاری ها به نقل از آیت الله فاطمی نیا,دستورالعمل رفع مشکلات,ذکر و دعای رفع گرفتاری ها,دستورالعمل تضمینی برای از بین رفتن گرفتاری ها,ذکر قرآنی برای رهایی از مشکلات,دعای سریع الاجابه مخصوص برطرف شدن مشکلات

طریقه حل مشکلات و گرفتاری ها به نقل از آیت الله فاطمی نیا

شخصی گرفتاری و مشکل مهمی برایش پیداشده بود. کسی به او عملی یاد داده بود که چهل روزانجام دهد تا مشکلش حل شود. عمل را انجام میدهد و چهل روز تمام میشود اما مشکل برطرف نمیشود.

میگوید : روزی اضطرابی دردلم افتاد و از منزل خارج شدم، پیرمردی به من رسید و گفت: آن مرد را میبینی (اشاره کرد به پیرمردی که عبا به دوش داشت و عرقچین سفیدی بر سر) ؛ گفت : مشکلت به دست او حل میشود! (بعدا معلوم شد که آن شخص آقاشیخ رجبعلی خیاط است) آقاشیخ رجبعلی آدم خاصی بود، خدابه او عنایت کرده بود.مجتهدین خدمت او زانو میزدند و التماس میکردند نظری به آنها بکند!

میگوید: خودم را باسرعت به شیخ رساندم و مشکلم را گفتم! تا سخنم تمام شد گفت : چهار سال است که شوهر خواهرت مرده و تو یک سری به خواهرت نزده ای! توقع داری مشکلت حل شود!؟ میگوید: رفتم به خانه ی خواهرم ، بچه هایش گریه کردند و گله کردند؛ بالاخره راضیشان کردم و خوشحال شدند و رفتم.

فردا صبح اول وقت مشکلم حل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *