خانه / دعای رزق و روزی / دستورالعمل + دعا برای پولدار شدن و موفقیت مالی

دستورالعمل + دعا برای پولدار شدن و موفقیت مالی

در یکی دیگر از عناوین و ادعیه سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان دستورالعمل + دعا برای پولدار شدن و موفقیت مالی را بیاموزیم. باعث می شود که به پول عظیمی دست یافته و بتوانید مشکلات کوچک و بزرگ زندگی تان را حل کنید. ان شاء الله که هر چه زود تر از این دستور حاجت می گیرید. به پاس قدردانی از نعمات خدای بخشده. خمس و زکات را فراموش نکنید.

,دعای ثروتمند شدن سریع,دعای ثروتمند شدن سریع صوتی,دعا ثروتمند شدن سریع,طلسم ثروتمند شدن سریع,دعا پولدار شدن سریع,دعایی برای پولدار شدن سریع,دعاي پولدار شدن سريع,دعای ثروتمند شدن صوتی,دعای پولدار شدن صوتی,دعای ثروتمند شدن فوری,

دستورالعمل + دعا برای پولدار شدن و موفقیت مالی

دستورالعمل + دعا برای پولدار شدن و موفقیت مالی,طلسم ثروتمند شدن فوری,دعای ثروتمند شدن در شش روز,دعای ثروتمند شدن قوی,دعای پولدار شدن قوی,طلسم ثروتمند شدن قوی,دعای قوی برای ثروتمند شدن,دعای خیلی قوی برای ثروتمند شدن,دعای پولدار شدن قوی,

بعد از این دعا حمد و توحید و قدر و آیة الکرسی را بخواند و بعد برخیزد و رو به قبله حاجت بخواهددعاي تنگي روزيدعاي تنگي روزي که هنگام طلوع افتاب دراب اندازد:

بسم الله الرحمن الرحيم الملک الحق المبين من العبد الذليل الي الملک المولي الجليل سلام الله علي محمد و علي فاطمه والحسن والحسين و علي محمد و جعفر و موسي و علي و محمد و علي و الحسن و الحجة القائم المنتظر المهدي مولينا و سيدنا صلوات الله و سلامه عليهم اجمعين رب اني مسني الضر والخوف فاکشف ضري و امن خوفي بحق محمد و اله اسئلک بحق کل نبي و وصي و صديق و شهيد ان تصلي علي محمد و علي ال محمد يا الله يا رحمن الراحمين اشفعوا لي يا ساداتي و موالي بالشان الذي لکم عندالله فان لکم عنده شانا من الشان فقد مسني الضر و الخوف يا ساداتي والله يا ارحم الراحمين وافعل بي ما انت اهله يا رب کذا و کذابه جاي کذا و کذا حاجت خود را بنويسد

هر کس سوره فیل را ۲۱ بار بعد از نماز ظهر بخواند روزی او از غیب گشوده شودسوره واقعه برای ازدیاد  روزی  مفید استبراي وسعت رزقهر روز بعد از نماز صبح اين ايه را ۱۱۰ مرتبه بخوانيد(اِن الله هو الرزاق ذوالقوة المتين).

دستورالعمل موفقیت مالی و کسب روزی

دستور العمل مجرب برای پولدار شدن جمعه شب، سه لقمه با پیاز بخورند و صبح شنبه ناشتا ، ابتدا یک شیرینی که می تواند خرما یا عسل یا حتی شکر و قند باشد میل کند  بعد ۳ بار بگوید  ( اللهم العن یهود الخیبری)  هر هفته جمعه شبها انجام دهد و ترک نکند، به این ترتیب مدام به او پول و دارایی میرسد.

هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود. ان شاء الله. یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه  یا اَرحَمَ الرّاحِمِین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *