خانه / بخت گشایی / دعا و دستور آیت الله بهجت مخصوص باز شدن بخت و ازدواج دختران جوان

دعا و دستور آیت الله بهجت مخصوص باز شدن بخت و ازدواج دختران جوان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و دستور آیت الله بهجت مخصوص باز شدن بخت و ازدواج دختران جوان پرداخته ایم. برای گشایش بخت و بازشدن بخت دختران جوان و مجرد دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و دستور آیت الله بهجت مخصوص باز شدن بخت و ازدواج دختران جوان,دعای سریع الاجابه جهت بخت گشایی دختران جوان – دستور آیت الله بهجت مخصوص باز شدن بخت,دستورالعمل آیت الله بهجت برای بخت گشایی دختران,دستوری سریع الاجابه مخصوص گشایش بخت از آیت الله بهجت,قویترین دستورالعمل قرآنی جهت باز شدن بخت بسته شده دختران جوان,ذکر و دعا مخصوص گشایش بخت تضمینی دختران جوان و مجرد

دعا و دستور آیت الله بهجت مخصوص باز شدن بخت و ازدواج دختران جوان

از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند:

آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه   ۷۴) را زیاد بخوانند.

بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود:

فرمود: نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند(هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *