خانه / دسته‌بندی نشده / اذکار مجرب جهت برآورده شدن حاجات و فهمیدن اسرار غیب

اذکار مجرب جهت برآورده شدن حاجات و فهمیدن اسرار غیب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به اذکار مجرب جهت برآورده شدن حاجات و فهمیدن اسرار غیب  پرداخته ایم. برای حاجت روایی و طلب حاجت دعا و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

اذکار مجرب جهت برآورده شدن حاجات و فهمیدن اسرار غیب ,ذکرهای مجرب برای حاجت گرفتن و دفع ترس و فهمیدن اسرار از غیب,ذکرهای تضمینی برای حاجت,ذکرهای سریع الاجابه مخصوص حاجت روایی,ذکرهای قرآنی دفع ترس,ذکرهای مجرب فهمیدن اسرار از غیب,ذکرهای قوی و فوری برای حاجت,بهترین ذکرهای حاجت روایی,ذکرهای اسم اعظم خدا برای حاجت

اذکار مجرب جهت برآورده شدن حاجات و فهمیدن اسرار غیب 

ذکر اَللَّطیفْ:

دو رکعت نماز بگذار و در هر رکعت بعد از حمد ۳ بار بگو «خداوند به بندگانش مهربان است و هر کس را بخواهد روزی می‌دهد و او بسیار نیرومند و شکست‌ناپذیر است» و بعد از اسلام برخیز و ۱۲۹ بار بگو «یا لطیف».سپس سجده کن و بر محمد و آل محمد درود بفرست و حاجت خود را بخواه ان شاءالله در میان سه روز آینده حاجتت برآورده می‌شود و اگر به تأخیر افتاد این را تکرار کن و «یا لطیف» را ۹۰۳ بار بگو.

ذکر اَلْهادِی الْخَبیرِ الْمُبینْ:

هر کس به این ذکر بعد از گرسنگی مداومت ورزد خداوند اسرار غیب را بر او آگاه می‌گرداند و هم چنین است ذکر «النور الهادی» و بعد از آن بگوید «ای هدایت‌کننده مرا هدایت کن و ای آگاه مرا باخبر گردان و ای آشکارکننده بر من اسرار غیب را آشکار کن».

ذکر اَلْحَلیمِ الرَّئوُفِ الْمَنّانْ:

هیچ ترسویی این ذکر را نمی‌گوید مگر این که امنیت می‌یابد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *