خانه / دعا / طلسم ضد افسردگی برای رفع افسردگی شدید و درمان افسردگی

طلسم ضد افسردگی برای رفع افسردگی شدید و درمان افسردگی

طلسم ضد افسردگی برای رفع افسردگی شدید و درمان افسردگی

در این پست از سایت هاروس ، طلسم ضد افسردگی برای رفع افسردگی شدید و درمان افسردگی را قرار دادیم . طلسم زیر از طلسمات قوی و مجرب برای درمان و برطرف کردن افسردگی می باشد . نوعی بیماری ذهنی که شخصی مبتلا به آن میل به تنهایی و گوشه گیری و منزوی شدن دارد و از وارد شدن به اجتماع و مردم مقاومت می کند . دوستانی که  این بیماری و دلهره های بیجا و دلشوره های مکرر دارند حتما از این دعا و نسخه فوق العاده مجرب استفاده کنید که قطعا درمان کننده و اثر بخش است .

طلسم ضد افسردگی برای رفع افسردگی شدید و درمان افسردگی
طلسم ضد افسردگی برای رفع افسردگی شدید و درمان افسردگی

موادی که شما باید برای این نسخه تهیه کنید به قرار زیر است :

1– سنبل الطیب :یکی از قدیمی‌ترین گیاهان دارویی است که در ایران و جهان از آن برای مصارف گوناگون دارویی، غذایی و بهداشتی استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین خواص دارویی این گیاه خاصیت آرام‌بخش بودن آن است. سنبل الطیب با داشتن خاصیت ضدتشنج در رفع ناراحتی‌های عصبی و کاهش صرع نیز مفید است. دلهره، تشویش و نگرانی را تا حد زیادی از بین می‌برد و جایگزین خوبی برای قرص‌ها و داروهای آرام‌بخش است.

2 – زعفران:مهم‌ترین خاصیت زعفران- که از قدیم مورد توجه بوده- درمان افسردگی است. باعث تحریک اعصاب شده، اثر مسکن دارد و دارای خاصیت آرام‌بخشی و خواب‌آوری است و بالاخره اگر می‌خواهید همیشه شاد و خندان باشید

3 – علف چای:در حال حاضر، یکی از بهترین داروهای گیاهی ضدافسردگی- که خاصیت دارویی و خواص ارزنده دیگری نیز دارد- علف چای است. علف چای در درمان افسردگی‌های خفیف عصبی همچون افسردگی‌های دوران یائسگی و درمان خستگی‌های عصبی مؤثر است. خاصیت این گیاه در درمان افسردگی به اثبات رسیده است.

4– نوشتن سوره قاف:سوره قاف را با اب زعفران و گلاب در کاغذ سفید بدون خط بنویسید و با اب باران این نوشته را بشویید

روش استفاده این این نسخه :به مقدار ۴ گرم سنبل الطیب را خوب بکوبید تا تقریبا پودر شود و به آن ۱۰ گرم علف چای اضافه کنید .حال یک گرم زعفران تهیه کنید و خوب با آسیاب بکوبید و زعفران پودر شده را به علف چای و سنبل الطیب اضافه کنید و حال این مخلوط را داخل یک قوری اب جوش قرار دهید و سپس نصف استکان به آن گلاب اضافه کنید.

و به مدت نیم ساعت باید منتظر باشید تا خوب دم بکشد.حال این اب را از صافی عبور دهید و بعد از بدست آوردن اب دم کشیده , آبی که از سوره قاف بدست آوردید به آن اضافه کنید. و این اب را تا هفت روز ناشتا بنوشید. و هر روز بعد از نوشیدن یک استکان اب به مقدار ۲۱۰ بار ذکر (حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ ) را قرائت کنید.

۹۰% از دوستان بعد از سه روز , افسردگی و استرس یا دلشوره از بین میره ولی شما به مدت هفت روز را حتما ادامه بدهید. و اون عده خیلی خیلی کمی از دوستان اگه بعد از هفت روز کامل درمان نشدند حتما یه هفت روز دیگر این عمل را انجام دهند.

آداب نوشتن سوره قاف:این سوره را در ساعات سعد بنویسید در ۲۰ روز اول ماه قمری.برای بدست آوردن ساعات سعد از سایت چهار سوق استفاده کنید فقط قبل از ان در بالای سایت ابتدا شهر خودتونو انتخاب و بعد دکمه محاسبه را بزنید.

ابتدا وضو بگیرید و با لباس تمیز و عطر خوش بود رو به قبله بنشینید و ابتدا سه بار ایه الکرسی و هفت بار حمد و هفت بار سوره فلق را بخوانید و به خود و اطراف و روی کاغذ فوت کنید سپس با جوهر روحانی شروع به نوشتن کنید روی کاغذ سفید.

در این مدت نباید بلند شوید و در مورد هیچ موضوعی نباید حرفی بزنید و سایه کسی از روی نوشته شما رد نشود.تا میتوانید توی اتاق تنها باشید بهتر است.

بعد از نوشتن حتما حتما زیر نوشته امضای تعویذ را بنویسید و بعد یک کاسه اب باران تهیه کنید و این نوشته را سریعا داخل اب باران قرار دهید تا خوب نوشته ها در اب حل شده و ناپدید شوند و این اب را طبق نسخه فوق استفاده کنید .یعنی تمام کاسه اب سوره قاف را داخل اب به دست امده از دمنوش فوق قرار داده و استفاده کنید.

ذکات این عمل:مبلغ ۴ قرص نان وجه نقد بیرون ذکات دهید و دو رکعت نماز برای حضرت ابوالفضل بخوانید.

عوامل درمان بیماری های روانی و افسردگی :

1. صبر و شکیبایی:صبر یکی از اساسی ترین روش های مقابله با استرس و عوارض ناشی از آن می باشد. عامل اصلی پیروزی بر مشکلات و حوادث صبر است و به عکس آنچه بعضی گمان می کنند، صبر به معنای تحمل بدبختی ها و تن دادن به حوادث ناگوار، و تسلیم در برابر آنها نیست؛ بلکه صبر به معنای پایداری، استقامت و وسیله ای برای پیروزی و غلبه بر مشکلات است.

2. صلوات (نماز):در بین عبادات هیچ عبادتی مانند نماز نیست. نماز بهترین وسیله برای ارتباط انسان با خدای متعال است و به خاطر توجه دادن نفس انسان به خدای قادر مطلق و حکیم علی الاطلاق، مصائب و مشکلات را از یاد او برده و باعث آرامش او می شود؛ لذا در قرآن کریم به مؤمنین دستور استعانت و کمک جستن از نماز داده شده است.

3. قرآن و بهره گیری: از آن قرآن درمان و شفای آلودگی های معنوی و روانی است  و جالب این که شفابخشی قرآن آثار نامطلوب ندارد برخلاف داروهای مادی که غالباً آثار نامطلوب در ارگان های بدن می گذارند.

4. تقوی: «إنِّی لَأَعْلَمُ آیهً لَوْ اَخَذَ بهِ النّاَس لَکفَتْهُمْ و مَن یتَّق اللَّه یجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً… فما زالَ یقوُلُهَا وَ یعیدُها؛ (۱۳) من آیه ای را می شناسم که اگر تمام انسان ها دست به دامن آن زنند برای حل مشکلات آنها کافی است. پس آیه «من یتق اللّه را تلاوت فرمود و بارها آن را تکرار کرد».

5. توکل به خدا:منظور از توکل به خدا این است که انسان تلاش گر کار خد را به او واگذارد و حل مشکلات خویش را از او بخواهد. خدایی که از تمام نیازهای او آگاه است، خدایی که نسبت به او رحیم و مهربان است، خدایی که قدرت حل هر مشکلی را دارد.

6. توبه و استغفار:توجه به آمرزش خداوند و بخشش او؛ یعنی تمامی گناهان قابل آمرزش هستند. تنها وسیله و بهانه ای می خواهد که یکی از آن وسایل توبه است. در مجموع هر چیزی که باعث تقرب انسان به خدا می شود. مهم ترین آنها ایمان به خدا و پیامبر، جهاد در راه خدا، عبادات، زیارت خانه خدا، صله رحم، انفاق در راه خدا هم چنین هر کار خیر و پسندیده می باشد.

برگرفته از سایت اهنوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *