خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای مجرب منصرف شدن شخصی از کاری – دعا برای مانع شدن از کاری

دعای مجرب منصرف شدن شخصی از کاری – دعا برای مانع شدن از کاری

دعای مجرب منصرف شدن شخصی از کاری – دعا برای مانع شدن از کاری

در این پست از سایت هاروس ، دعای مجرب منصرف شدن شخصی از کاری – دعا برای مانع شدن از کاری را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و طلسم بسیار قوی و تضمینی و مجرب برای جلوگیری و ممانعت شخص از انجام کاری که صلاح نیست و آخر و عاقبت خوبی ندارد . اگر شخصی بخواهد طرف مقابل را از انجام کاری منصرف کند این دعا برای پیشگیری از کار بسیار موثر و مجرب می باشد.

 

دعای مجرب منصرف شدن شخصی از کاری – دعا برای مانع شدن از کاری
دعای مجرب منصرف شدن شخصی از کاری

دعای مجرب منصرف شدن شخصی از کاری, دعای مانع شدن از کاری, دعای مانع شدن از سفر, دعای منصرف شدن از شکایت, دعای منصرف شدن شوهر از طلاق, دعای منصرف شدن مهمان

برای گرفتن حاجت و اجابت سریع در امور زندگی، می توانید دعای سریع الاستجابه امیر المؤمنین را بخوانید که در مفاتیح موجود است، مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) شکایت کرد از دیرشدن جواب دعایش حضرت فرمود چرا این دعا را نمی‌خوانی که سریع الاستجابه است:

اللهم انی اسئلک باسمک العظیم الاعظم الاجل الاکرم المحزون المکنون النور الحق البرهان المبین الذی هو نور مع نور و نور من نور و نور فی نور و نور علی کل نور و نور تضیئی به کل ظلمه و یکسر به کل شده و کل شیطان مرید و کل جبار عنید لا تقر به ارض و لا یقوم به سماء و

یأمن به کل خائف و یبطل به سحر کل ساحر و بغی کل باغ و حسد کل حاسد و یتصدع لعظمته البر و البحر و یستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلا یکون للموج علیه سبیل و هو اسمک الاعظم الاعظم الاجل و الاجل النور الاکبر الذی سمیت به نفسک و استویت به علی عرشک و اتوجه الیک بمحمد و اهل بیته و اسئلک بک و بهم ان تصلی علی محمد و ان تفعل بی کذا و کذا. که در آخر به جای عبارت کذا و کذا حاجت خود را بخواهد.

همچنین خواندن نماز جعفر طیار بسیار نافع می باشد:نماز حضرت جعفر علیه‌السلام، که به نماز حبوه و نماز تسبیح هم معروف است، چهار رکعت است (دو نماز دو رکعتی)؛ در رکعت نخست، پس از حمد،  سورۀ «إذا زلزت الأرض»، در رکعت دوم پس از حمد،

 سورۀ «والعادیات»، در رکعت سوم پس از حمد سوره، «إذا جاء نصر الله» و در رکعت پایانی پس از حمد،  سورۀ «قل هو الله» خوانده می‌شود. در این نماز، مجموعاً ۳۰۰ مرتبه تسبیحات اربعه (سُبْحَانَ اللَّهِ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ وَ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَ اللَّهُ أَکْبَرُ)

گفته می‌شود به این صورت:

در هر رکعت (بعد ازحمد و سوره مخصوص آن رکعت و) پیش از رکوع، پانزده مرتبه تسبیحات اربعه، در رکوع ده مرتبه، پس از بلند شدن از رکوع (و در حالت قیام بعد از رکوع) ده مرتبه، در سجدۀ اول ده مرتبه، پس از سر برداشتن از سجده ده مرتبه، در سجدۀ دوم ده مرتبه و پس از سر برداشتن از سجدۀ دوم نیز ده مرتبه ذکر تسبیحات اربعه خوانده می‌شود. پس از این برخاسته،  بقیۀ رکعت‌ها نیز به همین صورت خوانده می‌شود.

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *