خانه / ابطال طلسم / نسخه دفع سحر و طلسم ازدواج و گشایش بخت مجرب

نسخه دفع سحر و طلسم ازدواج و گشایش بخت مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نسخه دفع سحر و طلسم ازدواج و گشایش بخت مجرب پرداخته ایم. برای ابطال و دفع سحر و طلسم گشایش بخت مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

نسخه دفع سحر و طلسم ازدواج و گشایش بخت مجرب,سحر و جادو برای ازدواج – راهکار دفع سحر و طلسم ازدواج و گشایش بخت,سحر و جادوی ازدواج,جادو برای ازدواج نکردن دختران,سحر و طلسم برای ازدواج نکردن دختر,سحر و جادو و طلسم مخصوص ازدواج,روش باطل کردن سحر و جادو ازدواج,راهکار باطل کردن سحر و جادو ازدواج,سحر برای عدم ازدواج دختران,طلسم ازدواج,سحر ازدواج,طلسم بخت گشایی

نسخه دفع سحر و طلسم ازدواج و گشایش بخت مجرب

دختری جوان هستم که، در چند سال گذشته متوجه شدم گویا یکی از اقوام برای خانواده‌‌ام و نیز من دعایی خوانده که یا کسی رسماً برای خواستگاری از من اقدام نکند و یا اگر هم اقدامی شد و ازدواج کردم، به طلاق و جدایی بینجامد.

متاسفانه تا حالا هم به همین صورت بوده و هر خواستگاری که اتفاق می‌‌افتاد دورادور بوده و به صورت جدی انجام نمی‌‌گرفته، و همچنین چند مورد از مشکلاتی که گویا ناشی از دعای خوانده شده بوده را در زندگیمان مشاهده کردیم.

با توجه به اینکه برخلاف مادرم و بسیاری از اطرافیانم من اعتقادى به دعا خواندن ندارم و معتقدم که تا خداوند اراده نکند اتفاقی نخواهد افتاد، با این حال به نظر جنابعالی من در پی باطل کردن دعا باشم یا خیر؟

هر چند سحر و جادو تا حدودی واقعیت دارد ولی نسبت دادن هر کاری و فراهم نشدن زمینه ازدواج به سحر و دعا، کار صحیحی نیست و ممکن است عوامل دیگری همچون آزمایش‌‌ها و امتحان خداوند، یا پیامدهای طبیعی بعضی رفتار و کردار و گفتار خود انسان در کار باشد و یا مصلحت و حکمت دیگری وجود داشته باشد.

در عین حال اگر از سحر می‌‌ترسید زیاد قرآن بخوانید، مخصوصا آیه الکرسی و سوره‌‌هایی که اول آن ها با «قل» شروع می‌‌شود مانند: «قل هو الله أحد..»، « قل أعوذ برب الناس..»، « قل أعوذ برب الفلق..» و « قل یا أیها الکافرون » را بخوانید و از دعاهایی که برای باطل شدن سحر در مفاتیح الجنان ذکر شده استفاده کنید.

و نیز برای آنکه خداوند زمینه ازدواج شما را فراهم کند و خواستگار مناسب پیدا شود، چند جمعه پشت سر هم نماز حضرت زهرا(سلام الله علیها) را به همین نیت بخوانید و زیاد دعا کنید و قرآن زیاد بخوانید، إن شاء الله زمینه ازدواج شما فراهم می شود.

همچنین به دستور زیر که یکی از بزرگان معاصر فرموده؛ عمل کنید.

نمازها، مخصوصاً نماز صبح را اوّل وقت بخوانید، و بعد از نماز صبح دست راست را روى سینه بگذراید، و هفتاد مرتبه «یا فتّاح» بگویید. سپس ۱۱۰ مرتبه صلوات بفرستید. و هر وقت گرفتار ناراحتى فکرى شدید، ذکر «لا حول و لا قوّه الّا بالله» را زیاد بگوئید. این برنامه را تا چهل روز ادامه دهید، إن شاء الله مشکل شما برطرف خواهد شد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *