خانه / بخت گشایی / نسخه و دستور مجرب برای گشایش بخت و ازدواج دختران

نسخه و دستور مجرب برای گشایش بخت و ازدواج دختران

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نسخه و دستور مجرب برای گشایش بخت و ازدواج دختران پرداخته ایم. برای بخت گشایی و ازدواج جوانان و دختران دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

نسخه و دستور مجرب برای گشایش بخت و ازدواج دختران,نسخه مجرب برای ازدواج دختران سریع التاثیر گره گشا,ختم بخت گشایی,ختم بخت گشایی مجرب,ختم بخت گشایی سریع,ختم بخت گشایی نخودکی,ختم بخت گشایی قوی و مجرب,ختم برای بخت گشایی,ختم جهت بخت گشایی,ختم مجرب برای بخت گشایی

نسخه و دستور مجرب برای گشایش بخت و ازدواج دختران

خانمها زمانی ڪه در دوره عادت قرار دارید این عمل را انجام ندهند.این عمل را در هر روز و در هر ساعتی ڪه خودتان وقت دارید باید انجام دهید و اصلا هم نمیشه جاے ڪسی دیگر انجام دهید.هر شخصی ڪه میخواد بختش باز شود باید خودش این عمل را انجام دهددر یڪی از روزها به فاصله هفت ڪیلو متر پیاده روے ڪنید و به یڪی از امام زاده هاےشهر خودتون بروید.در انجا ابتدا دو رڪعت نماز زیارت بخوانید و سپس ۷۰ بار سوره حمد و هفتاد بار سوره فلق و هفتاد بار صلوات و هفت بار آیه الڪرسی بخوانید و بعد حاجت بخواهید

و سپس مبلغ هفت هزار تومان وجه نقد در امام زاده قرار دهید.بعد به منزل بروید.در حین برگشت لزومی نداره پیاده به منزل بروید.میتوانید یا با وسیله نقلیه برگردید یا پیاده روے.بستگی به خودتان داردو از آن روز به بعد تا ۲۱ روز ذڪر زیر را بعد از نمازهاے واجب سه بار بخوانید ڪه در روز پنج بار نماز میخوانید ڪه در ڪل میشود ۱۵ بار شما این ذڪر را روزانه میگوئید.
ذڪر این است:

یا عَلامَ الْغُیُوبِ یَا غَفَّارَ الذُّنُوبِ
یَا سَتَّارَ الْعُیُوبِ یَا کَاشِفَ الْکُرُوبِ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ یَا طَبِیبَ الْقُلُوبِ یَا مُنَوِّرَ الْقُلُوبِ یَا أَنِیسَ الْقُلُوبِ یَا مُفَرِّجَ الْهُمُومِ یَا مُنَفِّسَ الْغُمُومِ

قاعده:

قبل از اینڪه به امام زاده بروید غسل ڪنید.به نظر بنده, بهترین زمان بعد از اتمام دوره قاعدگی خانمها است. و بعد از اتمام دوره غسل میڪنید و یڪ دست لباس تمیز بپوشید و بعد به فاصله هفت ڪیلومتر پیاده تا امام زاده بروید.اگر هم بیش از هفت ڪیلومتر شده مشڪلی نیست.

بعد از برگشت از فرداے آن روز حتما به مدت ۲۱ روز, ذڪر فوق را بعد از نمازهاے واجب سه بار میگویید.چون دقیقا بعد از دوران قاعدگی شروع ڪردید حتما تا ۲۱ روز مشڪلی ندارید.

روز بیست و دوم یڪ بسته خرما بگیرید و به همان امام زاده بوید.(بستگی به خودتان داره یا میتوانید پیاده بروید یا با وسیله) و خودتان با دست خودتان بسته خرما را بین مردم پخش ڪنید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *