خانه / دسته‌بندی نشده / دستور مجرب برای نجات و رهایی از گرفتاری و مشکلات

دستور مجرب برای نجات و رهایی از گرفتاری و مشکلات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دستور مجرب برای نجات و رهایی از گرفتاری و مشکلات پرداخته ایم. برای نجات و حل شدن مشکلات و گرفتاری ها و سختی ها دعا و دستورالعمل مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دستور مجرب برای نجات و رهایی از گرفتاری و مشکلات،دستورالعمل اهل بیت (ع) برای نجات از مشکلات و بحران های سخت زندگی,دستورالعمل مجرب رهایی از مشکلات,دستورالعمل قوی برای نجات از مشکلات,ذکر و دعای رهایی از مشکلات,نسخه تضمینی برای رفع مشکلات زندگی

دستور مجرب برای نجات و رهایی از گرفتاری و مشکلات

دوران و شرایط سختی شده است، زندگی های امروزی چون دریای طوفان زده ای در انتظار بلعیدن و به دام انداختن آدم ها شده است، و در این تلاطم ها همه ما نیازمند راه نجاتی هستیم.

همین امواجی که خود را به هر دری می زند برای بلعیدن، آدمی را  دچار تردید و سردرگمی می کند و خوب به تناسب سختی مسیر، پیدا کردن مسیر و راه صحیح هم سخت تر شده و آدمی بیشتر به خطا می رود.

در این میان پیدا کردن یک نسخه، یک راه حل و یک دستور العمل برای نجات ضرورت شدیدی پیدا می کند و چه بهتر آنکه این نسخه از جانب کسانی باشد که به سر منشأ وحی و نور وصل هستند؛ اهل بیتی که خود چراغ راه و نجات دهنده انسان ها هستن.

در این باره امام صادق علیه السلام می فرماید:

هرگاه راه و مسیر خود را گم کردی پس بانگ برآور: ای اباصالح یا ای صالح- خداوند رحمتش را بر تو فرود آورد!- راه رابه ما نشان ده: بن أبی حمزه ، عن أبی بصیر ، عن أبی عبد الله علیه السلام قال : “إذا ضللت عن الطریق فناد” یا صالح – أو یا أبا صالح – أرشدونا إلى طریق یرحمکم الله “

بله نسخه ی اصلی در دستان دلسوزتر از پدر و مادری است که همیشه در زندگی همراهمان هستند؛ بله در دستان مهدی صاحب الزمان علیه السلام است … او که بر اوضاع و احوال همه ی ما آگاه است ؛ در روایت آمده است که ؛ اعمال و رفتار ما بر امام (علیه السلام) عرضه می شود. ۲ وقتی امام اعمال ما را می بیند، از اعمال خوب و شایسته خوش حال می شود و خدای ناکرده اگر گناهی از سوی ما سر زده باشد ناراحت می شود.

یقین بدانید که در حوادث و مشکلات تنها نیستید، اگر هم به ظاهر کسی اطرافتان نیست، خیالتان راحت باشد که پدری مهربان و دلسوز همچون کوه پشتتان است، برای گرفتاری هایتان دعا می کند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *