خانه / دعا / دعا برای برکنار شدن ظالم و دفع ستم مجرب

دعا برای برکنار شدن ظالم و دفع ستم مجرب

دعا برای برکنار شدن ظالم و دفع ستم مجرب

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان دعا برای برکنار شدن ظالم و دفع ستم مجرب را شرح دهیم که باعث می شود اگر درگیر شخصی با ظلم و ستم بسیار هستید و می خواهید او را از پیش و رو بردارید موفق ترین باشید.

دعا برای برکنار شدن ظالم و دفع ستم مجرب
دعا برای برکنار شدن ظالم و دفع ستم مجرب

دعا برای برکنار شدن ظالم و دفع ستم مجرب,دعای دفع ظلم ظالم,دعای رفع ظلم ظالم,دعای مجرب برای دفع ظلم ظالم,دعاي دفع ظلم,دعا برای دفع شر شیطان,دعای عظیم دفع شر شیطان و اجنه,دعای رفع شر همسایه بد,دعا برای دفع شر همسایه بد,دعای دفع شر از همسایه بد,دعا برای دفع شر انسان,دعا برای رفع شر انسان,دعاي دفع شر و گرفتاري

دعا برای برکنار شدن ظالم و دفع ستم مجرب

اللهم ان ظلم عبادک قد تمکن فی بلادک، حتی امات العدل و قطع السبل و محق الحق و ابطل الصدق و اخفی البر و اظهر الشر و احمد(581) التقوی و ازال الهدی و أزاح الخیر، و أثبت الضیر و أنمی الفساد و قوی العناد، و بسط الجور و عدی الطور.
اللهم یا رب لا یکشف ذلک الا سلطانک و لا یجیر منه الا امتنانک. اللهم رب فابتر الظلم و بث جبال الغشم(582)، و أخمد(5833) سوق المنکر و أعز من عنه ینزجر(584) واحصد شافه أهل الجور و ألبسهم الحور بعد الکور.
و عجل اللهم الیهم البیات(5855) و انزل علیهم المثلات و أمت حیاه المنکرات، لیأمن المخوف و یسکن الملهوف، و یشبع الجائع و یحفظ الضائع، و یأوی الطرید و یعود الشرید، و یغنی الفقیر و یجار المستجیر، و یوقر الکبیر و یرحم الصغیر، و یعز المظلوم و یذل الظالم (و یفرج المغموم)(586)، و تنفرج الغماء (587)، و تسکن الدهماء، و یموت الاختلاف (و یحیی الایتلاف)(588)، و یعلی العلم و یشمل السلم (و تجمل النیات)(589) و یجمع الشتات، و یقوی الایمان، و یتلی القرآن، انک أنت الدیان المنعم المنان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *