خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای رونق کسب و کار و تجارت و زیاد شدن روزی پرخیر

دعای رونق کسب و کار و تجارت و زیاد شدن روزی پرخیر

دعای رونق کسب و کار و تجارت و زیاد شدن روزی پرخیر

امروز و در این مطلب از سایت هاروس گره گشا و دعای تجربه شده  و پرخیر و برکتی را به شما عزیزان می آموزیم که سبب می شود از مشکلات دور تر شده و اگر فکر می کنید هنوز به آن مرحله که باید و شاید نرسیده اید حتما دعای رونق کسب و کار و تجارت و زیاد شدن روزی پرخیر را بار ها و بار ها تکرار کنید که سرانجام به نتیجه ی لازم می رسید و زندگی سر و سامان می گیرد.

دعای رونق کسب و کار و تجارت و زیاد شدن روزی پرخیر
دعای رونق کسب و کار و تجارت و زیاد شدن روزی پرخیر

دعای رونق کسب و کار و تجارت و زیاد شدن روزی پرخیر,دعای برای کسب روزی حلال,دانلود دعای کسب روزی,دعا برای کسب روزی حلال,دعا برای کسب روزی بیشتر,دعا برای کسب روزی مغازه,دعای مجرب و عظیم برای کسب روزی بیشتر,دعای عظیم و تجربه شده برای کسب رزق و برکت و روزی بیشتر,دعایی برای رفع مشکل مالی,دعا رفع مشکلات مالی,دعای حل مشکل مالی فوری,دعا حل مشکل مالی,دعا برای رفع مشکل مالی و کار,دعا برای رفع مشکلات مالی,

دعای رونق کسب و کار و تجارت و زیاد شدن روزی پرخیر

اگر کسی از اهل بازار سوره مبارکه حجر را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و در کیسه خود نهد نقد کیسه و منافع او بسیار شود و مردم معامله با او را دوست دارند.

هر کس سوره مبارکه مومن را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن و با حال وضو بنویسد و بر دیوار مغازه آویزان کند خرید و فروش در آن مغازه بسیار واقع شود و صاحب مغازه از کاسبی خود خیر زیاد ببیند .

چون کسی را این امور مطلوب بود، روزه گیرد و طهارت کند و این آیات را در کاسه نو با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و آن را از آب پاک پر کند و با آب آن آیات را بشوید و آن را در سرا یا دکان یا مزرعه بریزد مقصود حاصل شود.

حم

تَنزِيلُ الْكِتَابِ مِنَ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ

إِنَّ فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ لَآيَاتٍ لِّلْمُؤْمِنِينَ

وَفِي خَلْقِكُمْ وَمَا يَبُثُّ مِن دَابَّةٍ آيَاتٌ لِّقَوْمٍ يُوقِنُونَ

وَاخْتِلَافِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ وَمَا أَنزَلَ اللَّهُ مِنَ السَّمَاءِ مِن رِّزْقٍ فَأَحْيَا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا وَتَصْرِيفِ الرِّيَاحِ آيَاتٌ لِّقَوْمٍ يَعْقِلُونَ

تِلْكَ آيَاتُ اللَّهِ نَتْلُوهَا عَلَيْكَ بِالْحَقِّ فَبِأَيِّ حَدِيثٍ بَعْدَ اللَّهِ وَآيَاتِهِ يُؤْمِنُونَ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *