خانه / دسته‌بندی نشده / آثار آیه الکرسی برای دفع نحسی در سفر و شفای بیماری ها

آثار آیه الکرسی برای دفع نحسی در سفر و شفای بیماری ها

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار آیه الکرسی برای دفع نحسی در سفر و شفای بیماری ها پرداخته ایم. برای شفای دردها و رنج ها و دفع نحوست  ناخوشایندی در سفر دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار آیه الکرسی برای دفع نحسی در سفر و شفای بیماری ها،خواص آیه الکرسی برای شفای دردها و دفع نحوست در سفر,خواص آیه الکرسی,خواندن خواندن دعای آیه الکرسی,ایه الکرسی برای شفای بیماری,آیه الکرسی برای رفع دردها,آیه الکرسی برای رفع نحوست ایام,آیه الکرسی برای رفع ناخوشایندی

آثار آیه الکرسی برای دفع نحسی در سفر و شفای بیماری ها 

خواص آیه الکرسی برای دفع نحسی در سفر :

از امام صادق (ع) پرسیدند: آیا در ایامی که سفر ناخوشایند است مثل روز چهارشنبه و دوشنبه و…اگر بخواهیم سفر کنیم اما دچار نحوست آن نگردیم چه کاری باید انجام دهیم! حضرت فرمود: برای از بین بردن ناخوشایندی و نحوست آن روزها سفرت را با صدقه و تلاوت آیه الکرسی شروع کن که به مقصودت خواهی رسید.

خواص آیه الکرسی برای شفای هر درد و بیماری :

در کتاب مفاتیح الجنان نقل شده است راوی می‌گوید: نشسته بودیم که رسول خدا (صلی الله علیه وآله) برما وارد شد و سلام کرد و ما جواب دادیم. سپس فرمود: آیا دعایی را که جبرئیل به من یاد داده به شما تعلیم بدهم که به دوای طبیب محتاج نشوید؟

حضرت علی (ع) و سلمان گفتند: این دوا چیست؟ پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) فرمود: آب باران را در ماه نیسان بگیرید و بر آن هفتاد مرتبه سوره حمد و آیه الکرسی، فلق، ناس، کافرون وهفتاد و یک مرتبه سوره توحید و هفت روز متوالی صبح و شام از این آب بیاشامید.

و همچنین نقل شده است در کتاب مکارم الاخلاق، ج۱، ص۹۳: پیامبر فرمود: قسم به خدایی که مرا به پیغمبری مبعوث کرد، جبرئیل گفت: کسی که این آب را بنوشد خداوند هر دردی را که در بدنش باشد برطرف کرده و به او عافیت می‌بخشد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *