خانه / دسته‌بندی نشده / آثار دعای آیه الکرسی برای حاجت روایی و آمرزش و مغفرت گناهان

آثار دعای آیه الکرسی برای حاجت روایی و آمرزش و مغفرت گناهان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار دعای آیه الکرسی برای حاجت روایی و آمرزش و مغفرت گناهان پرداخته ایم. برای آمرزش و مغفرت از گناهان و طلب حاجت و حاجت ذواشدن دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار دعای آیه الکرسی برای حاجت روایی و آمرزش و مغفرت گناهان,روش ختم دعای آیت الکرسی جهت حاجت روایی و آمرزش گناهان و پیروزی بر دشمنان,روش سریع الاجابه ختم آیت الکرسی مخصوص بخشیده شدن گناهان,نحوه ختم قوی و تضمینی آیت الکرسی مخصوص پیروزی و غلبه بر دشمنان,ختم تضمینی و مجرب آیه الکرسی جهت برآورده شدن حاجت

آثار دعای آیه الکرسی برای حاجت روایی و آمرزش و مغفرت گناهان

رسول اکرم (ص) فرمود: چون خدای متعال خواست سوره ی حمد و آیه های شهدالله (۱۸ و ۱۹ آل عمران) و قل اللهم (۲۶ – ۲۷ آل عمران) و سوره توحید و آیه الکرسی را به زمین نازل کند همگی به عرش الهی چنگ زدند در حالی که بین آن ها و خداوند حجابی نبود.
سپس فرمودند : پروردگارا ما را به خانه پر گناه و به سوی کسانی که عصیان و گناه می کنند می فرستی ؛ در حالی که ما پاک و مطهر هستیم.
سپس خدای متعال فرمود :” به عزت و جلال خودم سوگند ، هیچ کس شما را بعد از نماز نخواند مگر این که او را در مرتبه بالای قدس جای دهم که از نعمت های آن استفاده کنند و در هر روز ۷۰ بار به او با نظر رحکت خود بنگرم و در هر روز ۷۰ حاجت او را برآورم هرچند که بسیار گناه کرده باشد که کمترین آن دعاها و حاجت ها و آمرزش گناهان باشد.
او را از هر دشمنی پناه می دهم و برای پیروزی بر هر دشمنی یاریش می دهم و مانعی به جز مرگ برای بهشت رفتن او نباشد.( یعنی بعد از مرگ بلافاصله به بهشت می رود)
برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *