خانه / برای جلب مهر و محبت و مودت / آثار سوره مبارکه انشراح برای جذب شخص مورد نظر و ایجاد محبت در دل او

آثار سوره مبارکه انشراح برای جذب شخص مورد نظر و ایجاد محبت در دل او

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار سوره مبارکه انشراح برای جذب شخص مورد نظر و ایجاد محبت در دل او پرداخته ایم. برای ایجاد مهر و محبت در دل شخص مورد علاقه و جذب طرف مقابل دعا و سوره مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار سوره مبارکه انشراح برای جذب شخص مورد نظر و ایجاد محبت در دل او,خواص سوره انشراح برای جذب شخص مورد علاقه و ایجاد محبت در دل فرد,خواص خواندن سوره انشراح,سوره انشراح برای ایجاد مهر و محبت در دل شخص,سوره انشراح برای جذب شخص مورد علاقه,خواص و فضیلت خواندن سوره انشراح,سوره انشراح برای تسخیر مهر و محبت شخص

آثار سوره مبارکه انشراح برای جذب شخص مورد نظر و ایجاد محبت در دل او

خواندن سوره انشراح برای جذب فرد مورد علاقه و دعا برای ایجاد محبت در دل او توصیه شده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم الم نشرح لک صدرک یا مجید ووضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب ( اسم طرف و اسم مادرش مثل مریم بنت زهره) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا میسر و یسر اموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض حوائجی. »

ترجمه دعا

به نام خدای بخشاینده مهربان، آیا سینه‌ات را برایت نگشودیم؟ و بار گرانت را از پشتت برنداشتیم؟ باری که بر پشت تو سنگینی می‌کرد؟ آیا تو را بلند آوازه نساختیم؟ پس، از پی دشواری آسانی است، هر آینه از پی دشواری آسانی است، چون از کار فارغ شوی، به عبادت کوش، و به پروردگارت مشتاق شو.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *