خانه / باطل السحر و چشم زخم / آثار سوره های چهار قل برای حفظ فرزندان و رفع چشم زخم

آثار سوره های چهار قل برای حفظ فرزندان و رفع چشم زخم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار سوره های چهار قل برای حفظ فرزندان و رفع چشم زخم پرداخته ایم. برای رفع چشم زخم و ایمنی فرزندان دعا و سوره های مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار سوره های چهار قل برای حفظ فرزندان و رفع چشم زخم,خواص سوره های چهار قل برای دفع چشم زخم و سحر و محافظت از فرزندان,خواص چهار قل,آثار و برکات سوره های چهار قل,چهار قل برای در امان ماندن از بلاها,چهار قل برای دفع چشم زخم,چهار قل برای محفوظ ماندن از بلا و خطرات,چهار قل برای دفع سحر و جادو,خواص سوره چهار قل برای محافظت فرزندان,سوره های چهار قل شامل چه سوره هایی هستند

آثار سوره های چهار قل برای حفظ فرزندان و رفع چشم زخم

محافظت از فرزندان با چهارقل

روایات معتبری وجود دارد که تأثیر فراوان قرائت《 ذات القلائل یا چهارقل》

سوره های:
ناس
فلق
کافرون
و توحید

بر سلامتی فرزندان و حفظ آنها از آفات و بلیات دلالت دارد و تاکید می نماید که هر روز صبح این سوره های مبارکه تلاوت شوند تا فرزندان به سلامت باشند.

شناخت اسلام، آیهالله استرابادی، صفحه۳۳۷

*************************************

خواص چهار قل

این سوره ها خواص ضد چشم زخم و سحر دارند، همانند آیه الکرسی این سوره هـای قرآنی برای رفع سحر و جادو، چشم زخم و در امان ماندن از حسد و ضرر فایده هـای تایید شده بسیاری دارند، اگر بـه چشم زخم و سحر اعتقاد دارید حتماً از حسنات خواندن و نگاه داشتن این آیه هـای شریف هم با خبر هستید.

سوره‌هـای چهار قل یا چارقل، کـه بـه «سُوَر قل» و «ذات القلاقل» نیز مشهورند شامل چهار سوره کوتاه از قرآن مجید اسـت که هر یک از آن ها پس از بسم الله الرحمن الرحیم با کلمه «قل» آغاز مى‌شوند.

چهار قل عبارتند از:

سوره کافرون، سوره اخلاص، سوره فلق و سوره ناس.

در حدیثی از پیامبر «ص»، مشهور بـه‌ حدیث‌ ذات‌القلاقل‌، خواندن‌ چهار قل برای‌ تعویذ و در امان‌ ماندن‌ خود و فرزند و مال‌ از آسیب‌، توصیه‌ شده‌ اسـت‌.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *