خانه / دسته‌بندی نشده / آثار و برکات ذکر صلوات برای رفع عذاب قبر

آثار و برکات ذکر صلوات برای رفع عذاب قبر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار و برکات ذکر صلوات برای رفع عذاب قبر پرداخته ایم. برای دانستن خواص و فضیلت و تاثیر ذکر صلوات مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار و برکات ذکر صلوات برای رفع عذاب قبر,خواص و فضیلت صلوات برای رفع عذاب قبر – صلوات نوری در قبرها,صلوات مجرب برای رفع عذاب قبر,صلوات تضمینی مخصوص رفع عذاب قبر,صلوات سریع الاجابه جهت رفع عذاب قبر,فرستادن صلوات برای از رهایی از عراب قبر,آثار و برکات صلوات جهت رفع عذاب قبر,صلوات برای نورانی شدن قبر,صلوات نور در داخل قبر,صلوات نوری در بهشت,صلوات فرستادن برای مردگان,صلوات فرستادن در قبرستان

آثار و برکات ذکر صلوات برای رفع عذاب قبر 

صلوات سبب رفع عذاب قبر است، چنانچه زنی دختری داشت آن دختر وفات نمود و مادرش در خواب دید که به عذاب الیم و عقاب عظیم گرفتار است و با اندوه بسیار از خواب بیدار شد و زاری آغاز نمود چند روز به حال فرزندش اشک میبارید و مینالید تا این که بار دیگر آن دختر را در خواب دید. خوشحال و شادمان و در روضه فردوس خرامان اشک میریخت و به او گفت: ای دختر آن چه بود که من میدیدم و این چه صورت است که مشاهده میکنم؟

جواب داد: ای مادر! به جهت گناهان خود در عذاب بودم چنانچه دیدی و در این روزها عزیزی به کنار قبر ما گذشت و چند نوبت صلوات فرستاد و ثواب آنها را به اهل گورستان بخشید و حق تعالی به برکت آن صلوات عذاب را از اهل گورستان برداشت.

پیامبر اکرم (ص) نیز فرمودند:
بسیار بر من صلوات بفرستید. زیرا که صلوات فرستادن بر من نور است در قبور، و نور است در صراط، و نور است در بهشت.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *