خانه / دسته‌بندی نشده / آثار و برکات صلوات برای رفع فقر و طلب مغفرت از خداوند

آثار و برکات صلوات برای رفع فقر و طلب مغفرت از خداوند

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار و برکات صلوات برای رفع فقر و طلب مغفرت از خداوند پرداخته ایم. برای رفع فقر و نداری و طلب غفران و‌مغفرت از درگاه خداوند مهربان و متعال دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار و برکات صلوات برای رفع فقر و طلب مغفرت از خداوند,خواص صلوات برای رفع فقر و طلب غفران از گناهان,خواص و فضیلت صلوات,خواص صلوات برای رهایی از فقر,خواص ذکر صلوات برای نجات از فقر,خواص و ثواب ذکر صلوات,ذکر صلوات برای طلب مغفرت,ذکر صلوات برای بخشیده شدن گناهان

آثار و برکات صلوات برای رفع فقر و طلب مغفرت از خداوند

صلوات برای طلب مغفرت و بخشیده شدن گناهان

ابو سعید خدرى مى گوید:

عمار یاسر به پیامبر صلى الله علیه و آله گفت :

دوست دارم تا به قدر عمر نوح در میان ما زندگى کنى ! پیامبر (ص) فرمود : اى عمار! زندگى من در میان شما براى شما خیر است و فوت من نیز شر نخواهد بود؛ چرا که در حال حیات من ، پیش من مى آیید و عرض حال مى کنید و من هم از خدا براى شما طلب غفران مى کنم ؛ ولى پس از وفات من ، صلوات بفرستید؛ زیرا اسم هاى شما، پدر و مادران تان و اقوام تان بر من عرضه خواهد شد، اگر در آن لیست اسامى ، اعمال نیک شما ضبط شده باشد، خدا را سپاس مى گویم و اگر غیر آن باشد از خداوند متعال براى شما، طلب غفران از گناهان شما را دارم.

رفع فقر به وسیله ذکر صلوات :

سهل بن سعد روایت شده است که :

مردى خدمت رسول خدا (ص) آمد و از فقر شکایت کرد، آن حضرت فرمود:

وقتى داخل خانه خود شدى سلام کن – خواه کسى در خانه باشد و خواه نباشد – و بر من سلام فرست ، و بعد از آن سوره اخلاص بخوان .

و آن مرد، چنان کرد و در اندک روزى توانگر گردید، چنان که بر همسایگان و خویشان خود افاضه مى نمود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *