خانه / دسته‌بندی نشده / آثار و خواص آیه الکرسی برای رفع غم و اندوه و غصه مجرب

آثار و خواص آیه الکرسی برای رفع غم و اندوه و غصه مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار و خواص آیه الکرسی برای رفع غم و اندوه و غصه مجرب پرداخته ایم. برای رفع غم و اندوه و رهایی از غصه دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار و خواص آیه الکرسی برای رفع غم و اندوه و غصه مجرب,فضیلت آیه الکرسی برای رفع غم و اندوه و وارد شدن به بهشت طبق حدیث پیامبر و حضرت علی,خواص و فضیلت آیه الکرسی,خواندن آیه الکرسی برای رفع غم و اندوه,خواندن آیه الکرسی برای داخل شدن به بهشت

آثار و خواص آیه الکرسی برای رفع غم و اندوه و غصه مجرب

از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) روایت شده است که فرمودند:

هر کس آیه الکرسی را بعد از هر نماز واجب بخواند، چیزی مانع از ورودش به بهشت نخواهد شد، مگر مرگ. (کنایه از این که وقتی مرگش برسد به بهشت می‎رود. البته باید به این نکته توجه کرد که صرف تلاوت این آیه ملاک نیست بلکه در مورد کسی است که مراقب اعمالش است.) و کسی بر قرائت آن، مواظبت نمی‎کند، مگر آن کس که صدیق و راستگو باشد.

از امیرالمؤمنین علی (علیه‎السلام) روایت شده است :

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) هر گاه غم و اندوهی برایش ایجاد می‎شد، بعد از خواندن آیه الکرسی این دعا را می‎خواند و می‎فرمود:مسلمانی نیست که این دعا را سه بار بخواند، مگر آن که درخواست خود را به دست آورد.

یا حَیُّ یا قَیِوم، یا حَیّا لایَموت، یا حَیَّ لا اِلهَ اِلا انت کاشِفَ الهَمّ، مُجیبَ دَعوه المُضطَرین، اَسالُکَ بِانَّ لکَ الحَمد لا اِله اِلا انت، المَنّان، بَدیع السموات والارض، ذوالجلال و الاکرام، رَحمان الدنیا والاخره و رَحیمها ربِّ ارحَمنی رَحمَهً تُغنینی بِها عَن رَحمهٍِ مِن سِواکَ یا ارحمَ الراحمین

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *