خانه / بخت گشایی / آثار و‌ خواص سوره لیل برای بخت گشایی و ازدواج فوری

آثار و‌ خواص سوره لیل برای بخت گشایی و ازدواج فوری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار و‌ خواص سوره لیل برای بخت گشایی و ازدواج فوری پرداخته ایم. برای گشایش بخت دختران و ازدواج فوری جوانان دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار و‌ خواص سوره لیل برای بخت گشایی و ازدواج فوری,خواص سوره لیل برای بخت گشایی,نوشتن سوره لیل برای بخت گشایی,سوره لیل جهت باز شدن بخت بسته,فواید و فضیلت سوره لیل برای بخت گشایی,طریقه نوشتن سوره لیل با زعفران و گلاب

آثار و‌ خواص سوره لیل برای بخت گشایی و ازدواج فوری

سوره لیل را با زعفران و گلاب بنویس و میان سوره بقره لای قرآن مجید نهاده و در اطاق خواب دختر بگذارد بزودی خواستگار پیدا شود و به خانه بخت رود

درمورد علت استفاده از گلاب و زعفران در نوشتن دعا و آیات قرآن :

گلاب و زعفران، دو ماده‌ای هستند که با تغذیه و امور مادی ما سروکار دارند اما دعا و ذکر با معنویات و سلامت روح ما در ارتباط هستند.

از قدیم‌الایام انسان همیشه طالب زیبایی و بوی خوش بوده‌ و علاوه بر این مورد در بسیاری از اعمال دیگر اسلام، درباره استفاده از بوی خوش مانند نمازهای جماعت و یا معاشرت با مردم بسیار توصیه شده است.

تاثیر نوشتن دعا با گلاب و زعفران :

اگر دعاها و ذکر‌ها طبق دستوری که گفته شده، انجام گیرد حتماً تأثیرش بیشتر است. اما باید توجه کرد که خود گلاب و زعفران به تنهایی از نظر معنوی تأثیری ندارند چون اموری مادی هستند و آنچه که سبب تأثیر آن می‌شود خود ذکر، خلوص نیت ذاکر و رعایت سایر اصول دعا کردن است.

به عنوان نمونه :

خانه خدا را هر ساله با گلاب می‌شویند که این عمل نه به خاطر تقدس گلاب و یا بعد معنوی آن بلکه فقط از جنبه مادی آن که همانا خوش‌بو بودن و مورد خوشایند واقع شدن مردم است، انجام می‌گیرد.

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِيمِ
وَاللَّيْلِ إِذَا يَغْشَىٰ ﴿١﴾ وَالنَّهَارِ إِذَا تَجَلَّىٰ ﴿٢﴾ وَمَا خَلَقَ الذَّكَرَ وَالْأُنثَىٰ ﴿٣﴾ إِنَّ سَعْيَكُمْ لَشَتَّىٰ ﴿٤﴾ فَأَمَّا مَنْ أَعْطَىٰ وَاتَّقَىٰ ﴿٥﴾ وَصَدَّقَ بِالْحُسْنَىٰ ﴿٦﴾ فَسَنُيَسِّرُهُ لِلْيُسْرَىٰ ﴿٧﴾ وَأَمَّا مَن بَخِلَ وَاسْتَغْنَىٰ ﴿٨﴾ وَكَذَّبَ بِالْحُسْنَىٰ ﴿٩﴾ فَسَنُيَسِّرُهُ لِلْعُسْرَىٰ ﴿١٠﴾ وَمَا يُغْنِي عَنْهُ مَالُهُ إِذَا تَرَدَّىٰ ﴿١١﴾ إِنَّ عَلَيْنَا لَلْـهُدَىٰ ﴿١٢﴾ وَإِنَّ لَنَا لَلْآخِرَةَ وَالْأُولَىٰ ﴿١٣﴾ فَأَنذَرْتُكُمْ نَارًا تَلَظَّىٰ ﴿١٤﴾ لَا يَصْلَاهَا إِلَّا الْأَشْقَى ﴿١٥﴾ الَّذِي كَذَّبَ وَتَوَلَّىٰ ﴿١٦﴾ وَسَيُجَنَّبُهَا الْأَتْقَى ﴿١٧﴾ الَّذِي يُؤْتِي مَالَهُ يَتَزَكَّىٰ ﴿١٨﴾ وَمَا لِأَحَدٍ عِندَهُ مِن نِّعْمَةٍ تُجْزَىٰ ﴿١٩﴾ إِلَّا ابْتِغَاءَ وَجْهِ رَبِّهِ الْأَعْلَىٰ ﴿٢٠﴾ وَلَسَوْفَ يَرْضَىٰ ﴿٢١﴾

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *