خانه / دسته‌بندی نشده / آثار و فضیلت اسم اعظم و دستور به دست آوردن اسم اعظم اسم خود

آثار و فضیلت اسم اعظم و دستور به دست آوردن اسم اعظم اسم خود

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار و فضیلت اسم اعظم و دستور به دست آوردن اسم اعظم اسم خود پرداخته ایم. برای دانستن اسم اعظم خود و آثار و خواص آن مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار و فضیلت اسم اعظم و دستور به دست آوردن اسم اعظم اسم خود ,اسم اعظم اسم من چیست,طریقه استخراج اسم اعظم اسم خود,پیدا کردن اسم اعظم نام خودم,خواص و فوائد اسم اعظم اسم من,اسم اعظم برای حاجت گرفتن,اسم اعظم برای گشایش کار

آثار و فضیلت اسم اعظم و دستور به دست آوردن اسم اعظم اسم خود 

چگونه اسم اعظم اسم خود را به دست بیاوریم

با توجه به اهميت اسماء الهي و تأثير آن در روح و روان و زندگي ما انسانها، بر آن شديم تا اسماءالله و خواص و معاني آنها را براي شما کاربر عزيز معرفي نماييم.

اسم اعظم صرف دانستن و گفتن یک لفظ نیست بلکه فراتر از لفظ دارای حقیقتی است که در اثر خود سازی، تهذیب نفس، عبادت و توفیقات الهی در وجود افراد پیدا می شود و در پرتو این حالت خداوند چنان قدرت و مقام والایى به آنها خواهد داد.

در روایات زیادى روى مسأله اسم اعظم خدا تکیه شده، و از آنها استفاده مى شود که اگر کسى خدا را به اسم اعظم‌اش بخواند دعاى او مستجاب مى گردد، و هرچه از خدا بخواهد به او مى دهد

در ذیل بعضى از این روایات آمده است:

«وَ الَّذى نَفْسى بِیَدِهِ لَقْد سَئَلَ اَللهَ باسمِهِ الاَعْظَمِ الَّذى اِذا سُئِلَ بِه اَعْطاهُ وَ اِذا ادُعِى بِه اَجابَ»

معنی دعای فوق :

«قسم به کسى که جانم بدست او است، او خدا را به اسم اعظم‌اش خواند، همان اسمى که اگر خدا را به آن بخوانند عطا مى کند و اگر دعا به آن کنند اجابت مى نماید

چگونه اسم اعظم متناسب با عدد خود داشته باشيم؟

در كتاب « غم عشق » آمده است :

« يكي از بزرگان را در قم زيارت كردم . ايشان فرمودند : هر مومني اسم اعظم خاص خودش را بايد شناسايي كند و در شدائد و مشكلات از معنويت آن استفاده نمايد .

كيفيت شناخت آن بدين ترتيب است:

اول بايد « ابجد كبير » معادل عدد نام خود را استخراج كنيد و سپس اسمي از اسماءالله عز و جل را پيدا كنيد كه هم نام عدد خودتان باشد . سپس با استاد خود مشورت كنيد . مواظب باشيد از اسماء جلاليه نباشد كه سبب بروز مشكل گردد.

كيفيت استمداد از اسم اعظم خاص معادل نام خود به اين ترتيب است كه يك مرتبه به تعداد عدد معادل اسم اعظم خاص ؛ اسم مبارك را تلاوت نموده و سپس عرض حاجت نماييد . »

جدول ابجد كبير

علم ابجد از علوم سري انبياء (ع) است و به اين صورت است كه براي هر حرف ؛ عددي ؛ مشخص شده است و مجمع اعداد مربوط به حروف هر كلمه ؛ عدد آن كلمه محسوب مي شود .

اين جدول به شرح زير مي باشد :

ابجد ؛ هوز ؛ حطي ؛ كلمن ، سعفص، قرشت ، ثخذ ، ضظغ.
ا ب ج د ه و ز ح ط ی
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

ک ل م ن س ع ف ص ق
20 30 40 50 60 70 80 90 100

ر ش ت ث خ د ض ظ غ
200 300 400 500 600 700 800 900 1000

مثلا براي استخراج عدد اسم « رضا » به شرح زير عمل مي كنيم :

ر=200

ض=800 200+800+1=1001= پس، عدد رضا

ا=1

پس كسي كه نامش رضا ست عدد مخصوص براي كليه اذكارش 1001 مي باشد و اسم اعظمي از خداوند كه با او هم عدد هست نيز اسم مبارك « رضا » و « من جعل الشمس والقمر » مي باشد .

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *