خانه / دسته‌بندی نشده / آثار و فضیلت اسم های تیجان یا بشمخ – تفسیر هفت اسم تیجان

آثار و فضیلت اسم های تیجان یا بشمخ – تفسیر هفت اسم تیجان

در این مطلب از سایت ادعیه و‌ اذکار هاروس به آثار و فضیلت اسم های تیجان یا بشمخ – تفسیر هفت اسم تیجان پرداخته ایم. برای دانستن تفسیر و خواص هفت اسم تیجان مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار و فضیلت اسم های تیجان یا بشمخ – تفسیر هفت اسم تیجان,خواص و فضیلت اسمهای تیجان یا بشمخ – تفسیر هفت اسم تیجان,اسمهای تیجان,معنی و مفهوم اسمهای تیجان,فوائد گفتن اسمهای تیجان,اسماء تیجان کدامند,دوازده اسم تیجان,اسما تیجان صوتی,متن دعای بشمخ,فایل صوتی اسما تیجان

آثار و فضیلت اسم های تیجان یا بشمخ – تفسیر هفت اسم تیجان

فواید و خواص مختلفی بر اسمهای تیجان یا بشمخ مترتب است .

از لحاظ لغوی ، بشمخ ، یک نوعی از دعا و مناجات است . بزبان سریانی و انجیل و تورات و عام معنی اش عبارت از این است که بَشمخ بفتح یکم بمعنی بزرگوار و بشمخ بکسر اول بتنوین مکسوره ٔ حرف چهارم بمعنی ( ای پروردگار ) میباشد.

اسمهای تیجان یا بشمخ را اسماء طریقه یا اسماء قاعد خوانند که خواص نافعه کثیره ای برای آنها برشمرده شده.

اسامی تیجانیه دوازده اسم را شامل میگردد که هفت اسم اول آنها به همراه برخی از خواص و فوایدشان ذکر میگردد :

اسم اول : بشمخ دالا هامو شیطیثون.

کسی که اسم اول از اسماء تیجان را با گلاب و زعفران و با شرایطی خاص بنویسد و در آب پاک حل کند و به زوجه اش بنوشاند ، از زوجه اش دیگر کار مکروه سرنمیزند.

اسم دوم : دنوا ملخوثوا دیموثون.

کسی که اسم دوم از اسماء تیجان را بر کاغذ کاهی بدون خط بنویسد و در آب جاری بیاندازد و سپس بگوید (هذا الکتاب کتبته لک یا رب لتقضی  حاجتی  وهی کذا وکذا) و به جای کذا و کذا  حاجت  خود را بگوید ، خداوند سبحان  حاجتش را برآورده میسازد.

اسم سوم : کورعش ارعیشطرخ لاخون.

اگر اسم سوم از اسماء تیجان را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و زن مطلقه یا دختری که مشکل بخت دارد مدت خاصی بر گردن بیاویزد ، به اذن خداوند متعال، بخت آن دختر یا زن مطلقه باز میشود.

اسم چهارم : دهموث ارخا ارخم ارخیمون.

اگر اسم چهارم از اسماء تیجانیه را با مسک و گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط با رعایت شرایطی بنویسد و بر گردن بیاویزد یا با خود همراه کند به اذن خداوند متعال از خوف و ترس در امان خواهد بود و ترسش از بین میرود و دین و قرضش ادا میشود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *