خانه / دسته‌بندی نشده / آثار و فضیلت ذکر یاقابض برای طلب حاجت و رواشدن حاجات مهم

آثار و فضیلت ذکر یاقابض برای طلب حاجت و رواشدن حاجات مهم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار و فضیلت ذکر یاقابض برای طلب حاجت و رواشدن حاجات مهم پرداخته ایم. برای حاجت روایی و رسیدن به خواسته ها اذکار و ادعیه مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار و فضیلت ذکر یاقابض برای طلب حاجت و رواشدن حاجات مهم,ذکر یا قابض برای حاجت گرفتن + خواص و فضیلت ذکر یا قابض,خواص ذکر یا قابض,آثار و برکات ذکر یا قابض,فوائد گفتن ذکر یا قابض,معنی و مفهوم یا قابض یعنی میراننده و گیرنده

آثار و فضیلت ذکر یاقابض برای طلب حاجت و رواشدن حاجات مهم

اگر در محل غیر حق,این عمل در حق فرد مظلوم انجام گرفته وی را به مهلکه اندازی,نتیجه عمل عکس شود و خودت دچار قهر و غضب و پریشانی گردی.زنهار در این عمل احتیاط کامل کن.

۱-اگر کسی دائم این اسم شریف ورد کند(یا قابض) هیچ ظالم و قاهری بر او نتواند ضرر و زیان برساند

۲-برای قهر و تهدید ظالم شرور غیر قابل هدایت,در نصف شب,شب سه شنبه در محلی خلوت نشسته فرد ظالم را در نظر مجسم کن و ۹۰۳ بار (یا قابض) را بخوان.باذن الله تعالی بزودی آن ظالم مکافات اعمال خود مشاهده کند.

۳-اگر کسی دائم یا قابض را ذکر کند.کسی با او عناد(ستیزه,لج و لجبازی) نورزد و زبان همگان در حق وی مسکوت ماند,یا کسی علیه او کاری نتواند انجام دهد,و کسی بر کارهایش سوء ظن نبرد

۴-وفق اسم شریف (یا قابض) را در ساعت اشرف زحل بر یک لوح از جنس سرب نقش کن.بگو( الهم قابض علیه) و اسم فرد را بیان کن و ذکر (یا قابض) را قرائت کن و بر آن شخص فوت کن.باذن الله دعا قبول شود.در قلب شخص مورد نظر دردی عمیق پیدا شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *