خانه / دسته‌بندی نشده / آثار و فضیلت ذکر یا دیان – معنی و مفهوم اسم دیان از اسماء الله

آثار و فضیلت ذکر یا دیان – معنی و مفهوم اسم دیان از اسماء الله

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آثار و فضیلت ذکر یا دیان – معنی و مفهوم اسم دیان از اسماء الله پرداخته ایم. برای دانستن معنی و مفهوم اسم دیان و آثار و خواص آن مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آثار و فضیلت ذکر یا دیان – معنی و مفهوم اسم دیان از اسماء الله,خواص ذکر یا دیان – معنی و مفهوم اسم دیان از اسماء الله,ذکر دیان,ذکر اسم مبارک دیان,معنی اسم دیان,تفسیر و شرح اسم دیان,خواص ذکر اسم یا دیان,یا دیان یعنی عطا کننده,دیان یعنی پاداش دهنده,ذکر یا دیان برای صفای باطن,آثار و برکات ذکر یا دیان,اسم مبارک دیان از اسم اعظم خدا

آثار و فضیلت ذکر یا دیان – معنی و مفهوم اسم دیان از اسماء الله

اسم مبارک دَیّٰانُ

معنی اسم دیان : جزا دهنده، پاداش دهنده

عدد ابجد اسم دیان : ۶۵

خواس اسم دیان : توفیق به کارهای ثواب،‌ امداد گرفتن از غیب

به معنی جزادهنده ی بندگان است بر اعمال آنها و مداومت بر این اسم تا هفتاد روز، روزی پنج هزار مرتبه موجب صفای باطن و امداد دیدن از ملائکه و رجال الغیب است و همراه داشتن این مربّع (مربع ذیل) اگر بر پوست آهو نوشته شده باشد موجب ایمنی از آفات و بلیّات است و اگر کسی هفتصد و سی و یک حرف «د» بنویسد به نیّت ردّ امانت و بازگشتن غایب و در هنگام نوشتن مکرّر بگوید «یا دیّانُ یا خالِقُ» آن امانت یا فرد غایب به زودی بازگردد

دیان( بسیار جزا دهنده به نیک و بد در روز جزا )

من عمل سیئه فلا یجزی الا مثلها و من عمل صالحاً من ذکر او انثی و هو مومن فاولئک یدخلون الجنه یرزقون فیها بغیر حساب

ترجمه:

هرکه کار بدی در دنیا کرده جز به مانند آن پاداش داده نشود و هر که از مرد و زن ، عمل صالحی به جا آورند ، در صورتی که با ایمان باشند ، در بهشت جاودان داخل می شوند و آنجا از رزق بی حساب ، برخوردار گردند.

«دیان» کسی است که جزای برابر می دهد ، جزای گناه به عدل است ، یعنی به اندازه همان گناه ، اما خداوند متعال ، ثواب عمل صالح را به فضل می دهد ، یعنی چند برابر آن . «هر کس کار نیکو کند او را ده برابر آن پاداش خواهد بود و هر کس کار زشت کند جز بقدر آن کار زشت مجازات نشود و برآنها اصلا ستم نخواهد شد .

اگر کسی می خواهد صفای باطن یابد و یا اگر می خواهد با « رجال الغیب» دیدار داشته باشد ۷۰ روز متوالی در هر روز ۵۰۰۰ مرتبه ذکر « دیان » را بخواند و بعد از نمازهای یومیه ۶۵ مرتبه این ذکر را بخواند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *